  • 1. Data: 2004-05-21 11:48:45
    Temat: Pomoc kredytowa
    Od: "GTM Polska" <g...@o...pl>

    Pomoc kredytowa

    Kredyty dla przedsiębiorców (obrotowe i inwestycyjne) oraz osób prywatnych
    (warunki kredytu negocjujemy indywidualnie)
    Kredytujemy nowo powstałe firmy (działające minimum 6 miesięcy.

    0-71/ 3419576
    0601-237715

    Iwit

  • 2. Data: 2004-06-13 17:15:03
    Temat: Re: Pomoc kredytowa
    Od: "Renata" <g...@o...pl>

> [...]
    >
    > Iwit
    >
    > Mam pytanie potrzebuje wciągu 48 godziń kredytu w wysokości od 10.000 nawet
    jak mogłabym otrzymac 20.000 to czy przy wynagordzeniu netto 1.200 mąz
    działalność ale nie moze wziąś to jaka jest szansa go otrzymać