  • 1. Data: 2004-05-21 09:08:32
    Temat: Zmiany w KK BPH
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Od kiedy BPH zmieil mozliwosc ubieganie sie o KK na podstawie wyciagow z
    poprzedniej karty? Obecnie na ich stronach jest informacja. iz:

    "Sprawdź, jaką kartę podstawową możesz otrzymać u nas, rezygnując z
    posiadanej karty kredytowej w innym banku"

    No i nie wiem czy juz bylo, ale BPH wydluza GP do 55 dni

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2004-05-21 09:10:44
    Temat: Re: Zmiany w KK BPH
    Od: "arku" <a...@N...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiadanej karty kredytowej w innym banku"
    >
    > No i nie wiem czy juz bylo, ale BPH wydluza GP do 55 dni

    Jeśli spłacasz całe zadłużenie na karcie w terminie możesz dostać kartę z
    takim samym limitem nie rezygnując ze starej, jeśli zadłużasz się musisz
    zamknąć starą kartę i też dostaniesz ten sam limit. wszystko na podstawie
    wyciągów z 3 miesięcy.

    pzdr

  • 3. Data: 2004-05-21 09:17:35
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Od kiedy BPH zmieil mozliwosc ubieganie sie o KK na podstawie wyciagow z
    > poprzedniej karty? Obecnie na ich stronach jest informacja. iz:

    ja tak dostalem rok temu

    > No i nie wiem czy juz bylo, ale BPH wydluza GP do 55 dni

    fakt, zmienili mi termin platnosci +4 dni, chyba juz od 2 mies

  • 4. Data: 2004-05-21 13:00:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > dalej wymagaja podpisania weksla in blanco i zaplacenia za to? Ja po tych
    > przygodach nie chce miec zadnego zwiazku z tym bankiem...

    Nic takiego nie wymagali.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-05-21 13:35:32
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > ja tak dostalem rok temu

    Rok temu ja wyrabialem tam karte na podstawie wyciagow ale bez rezygnacji. I
    pisalo wyraznie wtedy ze nie trzeba rezygnowac. Z tego co pisze na stronie
    teraz to wymog rezygnacji z poprzedniej karty jest obligatoryjny.

    > fakt, zmienili mi termin platnosci +4 dni, chyba juz od 2 mies

    Mi przyslali z biezacym wyciagiem ta informacje :-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-05-21 13:55:44
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]

    dalej wymagaja podpisania weksla in blanco i zaplacenia za to? Ja po tych
    przygodach nie chce miec zadnego zwiazku z tym bankiem...

    D.

  • 7. Data: 2004-05-21 15:13:05
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Nic takiego nie wymagali.

    wobec mnie wymagali. Przeniesc chcialem VC Lucasa z dosc duzym limitem
    splacana w 100%. Argumentem bylo ze jestem dla nich "nieznanym" klientem bo
    nie mialem wczesniej nic wspolnego z BPH. I na szczescie nie bede mial :-)

    D.

  • 8. Data: 2004-05-21 17:20:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-21 15:55, Użytkownik Dave napisał:

    > dalej wymagaja podpisania weksla in blanco i zaplacenia za to? Ja po tych
    > przygodach nie chce miec zadnego zwiazku z tym bankiem...

    Nie :)

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 9. Data: 2004-05-21 19:26:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    bo
    > nie mialem wczesniej nic wspolnego z BPH. I na szczescie nie bede mial
    :-)

    Durny argument. I to durny do kwadratu. Przede wszystkim bank ma prawo
    wystawić Bankowy Tytuł Egzekucyjny i jest on skuteczny po nadaniu klauzuli
    wykonalności. Po kiego grzyba im weksel? Przecież tytułem egzekucyjnym
    (wierzytelności z niego wynikającą) też mogą handlować. No ale ja się
    spotkałem z czymś takim w Kredyt Banku 5 lat temu przy zakupie samochodu.
    Też nie rozumiałem, ale dla świętego spokoju im podpisałem.

  • 10. Data: 2004-05-21 20:42:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Rok temu ja wyrabialem tam karte na podstawie wyciagow ale bez rezygnacji.
    > pisalo wyraznie wtedy ze nie trzeba rezygnowac. Z tego co pisze na stronie
    > teraz to wymog rezygnacji z poprzedniej karty jest obligatoryjny.

    To chyba od niedawna, bo ja wyrabiałam sobie w lutym i nie rezygnowałam.