  • 21. Data: 2007-09-09 09:11:14
    Temat: Re: b d banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
    Od: "SP1EGN" <r...@k...onet.pl>

    witek w wiadomości news:fbv75e$42c$8@inews.gazeta.pl raczył(a) napisać:
    > zostanie zapewno zwrócone z dniem pobrania więc odsetki się same naliczą.

    Wcale nie byłbym tego taki pewien. Odsetki "same się naliczają" jak klient coś
    zalega bankowi. W drugą stronę to już nie koniecznie. Owszem, klient może
    dochodzić swoich praw, ale to już inna historia.

    > musi musi i bardzo się szybko o tym przekona na wezwaniu najpierw z banku
    > później z sądu.
    > Jeśli dodatkowo wiedziała o tym, że nie ma już prawa do konta, to również z
    > prokuratury.
    > bank najpierw grzecznie poprosi
    > jak ich oleje bank pójdzie do sądu.

    To chyba zależy od banku. Może on pójść na skróty - błąd kasjerki, więc to ona
    ponosi odpowiedzialność za manko. Ściągną z kasjerki a ta niech sobie dochodzi
    zwrotu od ciotki. Szybko, lekko, bez wysiłku ze strony banku.
    Rzecz jasna, jeśli nie bank nie rozpocznie od zwalania winy na klienta za próbę
    wyłudzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 22. Data: 2007-09-09 09:41:46
    Od: Ra <w.stopce>

    a...@g...com napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Sytuacja jest nastepujaca:
    >
    > Od wielu lat moja ciotka miala dostep do mojego konta i mogla wyplacac
    > pieniadze -- robila to zawsze w banku przy okienku (nie ma internetu
    > ani karty do tego konta), od > miesiaca zostala z tego
    > konta ,,wypisana".
    wg mnie to coś śmiemniasz, za bardzo napaliłaś się na pomysł że bank
    odda ci kasę i nie ściągnie jej od ciotki. Tylko że za to zapłaci
    kasjerka, i to pewnie sporo zapłaci bo zakładam że nie niekupujesz auta
    za 100 euro
    a później wszyscy narzekają że banki podchodzą proceduralnie i nic nie
    można załatwic z panią z okienka

  • 23. Data: 2007-09-09 10:00:19
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 08 Sep 2007 21:02:36 -0000, a...@g...com
    napisał(a):

    > Czy musze isc osobiscie do banku i wyjasniac -- jestem teraz za
    > granica kto ma pokryc koszty podrozy?

    Taka sama prawda, jak cała reszta tej opowieści.

    % Information related to '85.128.92.0 - 85.128.92.255'

    inetnum: 85.128.92.0 - 85.128.92.255
    netname: MULTI-IPNET-PL
    descr: KOSCIUSZKI TADEUSZA 33C
    descr: SOPOT
    descr: Connected by Crowley Data Poland Sp. z o.o.
    country: PL

    --
    Pozdrowienia dla czytających, ale nie dla oszusta
    Krzysztof

  • 24. Data: 2007-09-09 10:19:18
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Sep 2007 12:00:19 +0200,
    osoba podpisana: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > descr: KOSCIUSZKI TADEUSZA 33C
    > descr: SOPOT
    > descr: Connected by Crowley Data Poland Sp. z o.o.

    Może łączy się przez jakieś zaprzyjaźnione proxy ...[1]
    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 25. Data: 2007-09-09 10:27:12
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    napisał(a):

    > Czy musze isc osobiscie do banku i wyjasniac -- jestem teraz za
    > granica kto ma pokryc koszty podrozy?

    Taka sama prawda, jak cała reszta tej opowieści, włącznie z imieniem i
    płcią.

    Hostname: host202.sopot.wirt.pl
    IP Address: 85.128.92.202

  • 26. Data: 2007-09-09 10:46:54
    Od: a...@g...com

    On Sep 9, 12:00 pm, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
> [...]
    > country: PL
    >
    > --
    > Pozdrowienia dla czytaj cych, ale nie dla oszusta

    Dziekuje za odpowiedzi.

    Od poczatku pewni ludzie nastawiaja sie, ze cala sytuacja miala od
    samego poczatku na celu wyludzenie.
    Czy opisana sytuacja jest mozliwa - oczywiscie, prawdopodobne jest, ze
    pieniadze skonczyly sie tak, ze stwierdzenie "zuzyl ja lub utracil w
    taki sposób, ze nie jest juz wzbogacony" jest prawdziwe - jak
    najbardziej.

    Co widac, to to, ze ludzie bardzo szybko zaczynaja obrzucac kamieniami
    innych -- ,,oszusci, wyludzacze,, itp.." -- takie zachowanie jest juz
    znane z historii.
    Innych bzdur (np. o wspoludziale) nie komentuje - ale jakich innych
    zachowan mozna sie spodziewac po pytaniu zadanym na internecie?

    Napisze co z tego wyszlo.

    Krzysztof -- pewnie tez juz zgadles, ze to ja jestem ta ciotka w
    dodatku z Sopotu.. (i jesli masz faktycznie takie podejscie do zycia,
    ze bardzo szybko osadzasz innych, to nie zazdroszcze :)

  • 27. Data: 2007-09-09 10:56:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 09 Sep 2007 10:46:54 -0000,
    osoba podpisana: a...@g...com <a...@g...com>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > dodatku z Sopotu.. (i jesli masz faktycznie takie podejscie do zycia,
    > ze bardzo szybko osadzasz innych, to nie zazdroszcze :)

    No dobrze. I dlaczego po prostu nie oddasz tych pieniędzy ? Kasjerka
    pewnie będzie miała wystarczająco dużo kłopotów za wypłatę
    nieuprawnionej osobie.

    KJ

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

  • 28. Data: 2007-09-09 10:58:23
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 9 Sep 2007 10:19:18 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > Może łączy się przez jakieś zaprzyjaźnione proxy ...[1]

    Host 85.128.92.202 nie jest serwerem proxy. Prawdopodobnie jest to
    zwykły kliencki komputer i w dodatku w chwili obecnej jest wyłączony.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 29. Data: 2007-09-09 11:10:27
    Od: a...@g...com

    On Sep 9, 12:56 pm, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > No dobrze. I dlaczego po prostu nie oddasz tych pieniędzy ? Kasjerka
    > pewnie będzie miała wystarczająco dużo kłopotów za wypłatę

    Pewnie ze beda przyniesione do banku - tylko i wylacznie ze wzgledu na
    pracownika.

  • 30. Data: 2007-09-09 11:12:36
    Od: a...@g...com

    On Sep 9, 12:58 pm, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Host 85.128.92.202 nie jest serwerem proxy. Prawdopodobnie jest to
    > zwykły kliencki komputer i w dodatku w chwili obecnej jest wyłączony.

> [...]

    I znowu pudlo: maszyna dziala non-stop i jest prywatnym proxy : ) O
    krajach z cenzura internetu slyszales, prawda?