  • 1. Data: 2007-09-08 21:45:43
    Temat: Przeniesienie limitu w koncie do VW Banku
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    Witam,
    czy ktoś z Was przenosił limit kredytowy w koncie do VW Banku?
    Na ich stronie podają, że jest taka możliwość, ale nic nie znalazłem na temat
    warunków przenosin (dokumenty, maksymalna wielkość limitu, np.110%
    poprzedniego).
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2007-09-09 07:12:37
    Temat: Re: Przeniesienie limitu w koncie do VW Banku
    Od: Taddy <t...@i...pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    > Na ich stronie podają, że jest taka możliwość, ale nic nie znalazłem na temat
    > warunków przenosin (dokumenty, maksymalna wielkość limitu, np.110%

    Ja przeniosłem na początku tego roku i jestem zadowolony :-)
    Generalnie procedura powinna byc na stronie, u mnie to bylo chyba zasw o
    zarobkach, wyciąg z przedniego banku. A bodajze do miesiąca po
    przeniesieniu zaswiadczenie o zamknieciu limitu z poprzedniego banku.
    Podoba mi sie nieupierdliwe, rozsądne podejscie, tam konsultanci myslą i
    mają dość spore kompetencje. Ewentualne problemy i niedomowienia są
    zalatwiane szybko i sprawnie.