  • 1. Data: 2004-04-29 08:47:05
    Temat: a jak ja nie chcę?
    Od: "mk" <m...@p...oonet.pl>

    No właśnie-
    token po upraniu przestał działać i wyczuwam doskonałą okazję do rezygnacji
    z tego konta, może bez potrzeby płacenia za token.
    Konto internetowe w inteligo ma małżonka i to by mi wystarczyło.
    Czy jest ktos na grupie kto może mi poradzić jak rozstać się z epko oddając
    in niesprawny token?
    Mirekk

  • 2. Data: 2004-04-29 09:46:02
    Temat: Re: a jak ja nie chcę?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "mk" <m...@p...oonet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Konto internetowe w inteligo ma małżonka i to by mi wystarczyło.
    > Czy jest ktos na grupie kto może mi poradzić jak rozstać się z epko

    1. Token jest twoj (chyba ?)
    2. Za 2 miesiace bedziesz i tak w Inteligo i nikt nie bedzie chcial tokena
    (?).

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2004-04-29 10:20:21
    Od: "mk" <m...@p...oonet.pl>

> [...]
    > Konto internetowe w inteligo ma małżonka i to by mi wystarczyło.
    > Czy jest ktos na grupie kto może mi poradzić jak rozstać się z epko
    post powinien trafić pod temat połączenie inteligi i epko
    przepraszam za bałagan
    Mirekk

  • 4. Data: 2004-04-29 10:34:06
    Od: Duke <p...@p...wp.pl>

    Slawek Kos wrote:

    > 1. Token jest twoj (chyba ?)
    > 2. Za 2 miesiace bedziesz i tak w Inteligo i nikt nie bedzie chcial tokena
    > (?).

    "Token jest własnością PKO BP SA i w przypadku rozwiązania Umowy
    posiadacz rachunku jest zobowiązany zwrócić go w oddziale pośredniczącym."

    REGULAMIN RACHUNKU e-SUPERKONTO, par. 15

  • 5. Data: 2004-04-29 13:46:31
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 29 Apr 2004 12:34:06 +0200, Duke wrote:

    >"Token jest własnością PKO BP SA i w przypadku rozwiązania Umowy
    >posiadacz rachunku jest zobowiązany zwrócić go w oddziale pośredniczącym."

    W którym momencie posiadacz rozwiązał umowę?

  • 6. Data: 2004-04-29 23:31:33
    Od: "hEktOR" <h...@S...interia.pl>

    "zoil" <p...@1...0.0.1> wrote in message

    > W którym momencie posiadacz rozwiązał umowę?

    W momencie zatopienia tokena ;-)))

    j/k

    h.