  • 1. Data: 2004-12-08 22:15:49
    Temat: Znajomy skorzystał z mojego konta a teraz mam problem HELP
    Od: "Lopez" <k...@w...pl>

    Witam

    kilka lat temu znajomy poprosil mnie abym przyjal na swoje konto pieniadze
    dla niego od wspolnika na zalozenie firmy. Przelew przyszedl przekazalem mu
    pieniadze, zalozyli firme ( o ile wiem) i sluch o nich zaginal.

    Dzis dostalem list od tego wspolnika, w ktorym wzywa mnie do zwrotu
    pieniedzy ktore zostaly wtedy przelane - pismo od jakiegos adwokata ktory
    straszy sadem.

    Jakie moge miec problemy z tego powodu, ze znajomym nie mam juz kontaktu.
    Sprobuje pogadac z tym adwokatem ale nie wiem co z tego moze wyniknac.

    HELP

    Pzdr

    Lopez

  • 2. Data: 2004-12-08 22:25:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dzis dostalem list od tego wspolnika, w ktorym wzywa mnie do zwrotu
    > pieniedzy ktore zostaly wtedy przelane - pismo od jakiegos adwokata
    > ktory straszy sadem.

    Masz potwierdzenie przekazania forsy znajomemu? I jaki był tytuł przelewu,
    który do Ciebie przyszedł?

    > Jakie moge miec problemy z tego powodu, ze znajomym nie mam juz
    > kontaktu. Sprobuje pogadac z tym adwokatem ale nie wiem co z tego
    > moze wyniknac.

    Proces o zwrot tej kasy?

  • 3. Data: 2004-12-08 22:50:34
    Od: "Lopez" <k...@w...pl>

    > Masz potwierdzenie przekazania forsy znajomemu?

    tak mam pokwitowania - w sumie byly to dwa przelewy w odstepie 5 miesiecy

    >I jaki był tytuł przelewu,
    > który do Ciebie przyszedł?

    Wlasnie nie pamietam ale chyba bylo cos o kapitale spolki.

  • 4. Data: 2004-12-09 08:58:38
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Lopez" <k...@w...pl> wrote in message
    > Wlasnie nie pamietam ale chyba bylo cos o kapitale spolki.

    A nie możesz tych pieniędzy po prostu zwrócić na rachunek, z którego
    przyszły? Będziesz miał chyba święty spokój. No, o ile Cię US nie zacznie
    gonić :/

    pzdr
    topjes

  • 5. Data: 2004-12-09 09:05:13
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A nie możesz tych pieniędzy po prostu zwrócić na rachunek, z którego
    > przyszły? Będziesz miał chyba święty spokój. No, o ile Cię US nie zacznie
    > gonić :/

    topjes jesteś geniuszem ;-P
    Ale nie bądź wredny i powiedz mu jeszcze,
    jak ma znaleźć tego znajomego i co najważniejsze,
    jak ma mu odebrać TE pieniądze.

  • 6. Data: 2004-12-09 09:09:49
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-08 23:15 Lopez said the following:
> [...]
    >
    > Dzis dostalem list od tego wspolnika, w ktorym wzywa mnie do zwrotu
    > pieniedzy ktore zostaly wtedy przelane - pismo od jakiegos adwokata ktory
    Ale zaraz? Dlaczego do Ciebie a nie tego wspólnika?
    KJ

  • 7. Data: 2004-12-09 09:45:57
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Ale zaraz? Dlaczego do Ciebie a nie tego wspólnika?

    Bo wspolnik go wykorzystal jako stacje przesiadkowa w wyprowadzeniu kasy
    z firmy i teraz oni myslą, ze on ma te pieniadze. W sumie to nawet mają
    na to dowod ...

  • 8. Data: 2004-12-09 09:48:42
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-09 10:45 KrzysiekPP said the following:

    > Bo wspolnik go wykorzystal jako stacje przesiadkowa w wyprowadzeniu kasy
    > z firmy i teraz oni myslą, ze on ma te pieniadze. W sumie to nawet mają
    > na to dowod ...

    Ale on dał (i jeśli dobrze rozumiem ma na to dowod) wspólnikowi te
    pieniądze. Dlaczego go straszą sądem, a nie wspólnika ?
    KJ

  • 9. Data: 2004-12-09 09:55:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ale on dał (i jeśli dobrze rozumiem ma na to dowod) wspólnikowi te
    > pieniądze. Dlaczego go straszą sądem, a nie wspólnika ?
    > KJ

    Kamil obudź się w końcu!
    Ileż można być takim niekumatym, jak Ty dzisiaj ;-PPP

    Bo jeszcze o tym nie wiedzą,
    a poza tym pieniądze właśnie jemu wysłali,
    i pewnie poza numerem konta podał im SWOJE pełne dane...

  • 10. Data: 2004-12-09 10:11:19
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-09 10:55 S.T. said the following:

> [...]
    >
    > Bo jeszcze o tym nie wiedzą,
    > a poza tym pieniądze właśnie jemu wysłali,
    > i pewnie poza numerem konta podał im SWOJE pełne dane...

    Niezupełnie. Dla mnie ta sytuacja jest ... niejasna.
    Bo w (IMVVHO) liczy to co jest w papierach przy zakładaniu spółki, tak ?
    jeśli tak, to w owych papierach powinny być dane wspólnika, a nie lopeza
    , tak ?
    (Co mnie dziwi, że ten drugi wspólnik tak łatwo się zgodził, na przelew
    na konto zupełnie obcej osoby)
    Byc może Lopez podał za mało szczegółów ? Co to za spółka ? Czy ci 2
    wspólnicy sie znali ? Czy obaj znali Lopeza? Poza tym z tego co pisze,
    chodziło o 'kapitał załozycielski' a nie(niekoniecznie) o wyprowadzenie
    pieniedzy z firmy.
    KJ