  • 1. Data: 2004-12-08 20:25:13
    Temat: INTELIGO DEBET?
    Od: "Boguś" <b...@o...pl>

    Napiszcie proszę jakie ruchy muszą sie odbywać na koncie by dostać 1000zl.
    debetu, opiszcie swoje doświadczenia, POZDRAWIAM???

  • 2. Data: 2004-12-08 20:34:31
    Temat: Re: INTELIGO DEBET?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Boguś wrote:
    > Napiszcie proszę jakie ruchy muszą sie odbywać na koncie by dostać 1000zl.
    > debetu, opiszcie swoje doświadczenia, POZDRAWIAM???

    Dwie wpłaty coś około 5000 zł każda niegotówkowe.

  • 3. Data: 2004-12-08 21:25:44
    Od: "Ciekawy" <c...@m...pl>

    > Dwie wpłaty coś około 5000 zł każda niegotówkowe.

    To informacja sprawdzona?? Cos duza dysproporcja miedzy kwotami...

  • 4. Data: 2004-12-08 21:39:22
    Od: "Ciekawy" <c...@m...pl>

    > Napiszcie proszę jakie ruchy muszą sie odbywać na koncie by dostać 1000zl.
    > debetu, opiszcie swoje doświadczenia, POZDRAWIAM???

    A moze orientujecie sie ile trzeba miec konto u nich, zeby moc sie starac o
    debet??
    To tez chyba wazne oprocz obrotow.

  • 5. Data: 2004-12-09 09:30:55
    Od: "Arek" <a...@p...com>

    Użytkownik "Boguś" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Napiszcie proszę jakie ruchy muszą sie odbywać na koncie by dostać 1000zl.
    > debetu, opiszcie swoje doświadczenia, POZDRAWIAM???
    ja miałem tak:
    pierwsza wpłata ok 2500
    po ok miesiacu debet 700
    druga wplata 2500
    debet ok 1000
    trzecia wplata 2500
    debet 2000
    (wpłaty co miesiąc)
    Arek.

  • 6. Data: 2004-12-09 11:37:41
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > ja miałem tak:
    > pierwsza wpłata ok 2500
    > po ok miesiacu debet 700
    > druga wplata 2500
    > debet ok 1000
    > trzecia wplata 2500
    > debet 2000
    > (wpłaty co miesiąc)

    a czy wazny jest moze tytul wplaty?
    bo ja wplacilem 5k i nic nie mialem przyznanego

  • 7. Data: 2004-12-09 11:41:08
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-09, LuK <f...@N...pl> wrote:

    > a czy wazny jest moze tytul wplaty?
    > bo ja wplacilem 5k i nic nie mialem przyznanego

    Proponuje jakoś zatrudnić "NIE" - ta gazeta ma wyjątkowo
    dobre "wiewiórki" - niech zdobędą informacje jakie są reguły
    automatu debetowego z Inteligo :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 8. Data: 2004-12-10 12:45:29
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    Boguś napisał(a):
    > Napiszcie proszę jakie ruchy muszą sie odbywać na koncie by dostać 1000zl.
    > debetu, opiszcie swoje doświadczenia, POZDRAWIAM???

    Z moich doswiadczeń wynika, że poza wysokościa wpływów liczy się
    przedewszystkim systematyczność.
    u mnie było tak
    1. m-c wpłata 4000 i od razu debet 400
    2. mc przerwa
    3. mc wplata 2000 i debet 800
    4. mc przerwa
    5. m-c wplata 1100 i debet cały czas 800

  • 9. Data: 2004-12-10 13:34:47
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Z moich doswiadczeń wynika, że poza wysokościa wpływów liczy się
    > przedewszystkim systematyczność.

    A u mnie konto lezalo 18 miesiecy odlogiem i dostalem 800zl debetu :))
    mam wrazenie ze licza sie deklarowane zarobki najbardziej.

  • 10. Data: 2004-12-10 13:40:42
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    ROBBO 2 napisał(a):

    > A u mnie konto lezalo 18 miesiecy odlogiem i dostalem 800zl debetu :))
    > mam wrazenie ze licza sie deklarowane zarobki najbardziej.

    :-) zgadza się własnie wpisałem kosmiczne i mam 1200 :-))))