  • 1. Data: 2009-09-30 14:20:47
    Temat: Zmiana TOiP Alior Bank
    Od: BK <b...@g...com>

    Zmiana TOiP Aliora...

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokumen
    ty/klienci_indywidualni/tabela_oplat_i_prowizji
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/toip/tabela_oplat_i_p
    rowizji_od_11_2009.pdf

    Znikaja oplaty za przelewy (bylo 49 gratis) i sms'y potwierdzajace
    (bylo 10 gratis).

  • 2. Data: 2009-09-30 14:42:53
    Temat: Re: Zmiana TOiP Alior Bank
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
> [...]
    rowizji_od_11_2009.pdf

    > Znikaja oplaty za przelewy (bylo 49 gratis) i sms'y potwierdzajace

    no i dobrze, ze poszli po rozum do glowy, bo pilnowanie ilosci sms/mies. to
    dodatkowe utrudnienie, a wiekszosc i tak miescila sie w 49 przelewach.
    Zmiany pozytywne.

  • 3. Data: 2009-09-30 15:47:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > no i dobrze, ze poszli po rozum do glowy, bo pilnowanie ilosci sms/mies.
    > to dodatkowe utrudnienie, a wiekszosc i tak miescila sie w 49 przelewach.
    > Zmiany pozytywne.

    A moze raczej przestraszyli sie kary nalozonej przez UOKiK na BZ WBK za
    reklame wprowadzajaca w blad...

    MK

  • 4. Data: 2009-09-30 17:52:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    BK pisze:
    > Znikaja oplaty za przelewy (bylo 49 gratis) i sms'y potwierdzajace
    > (bylo 10 gratis).

    No i pięknie :)

    Ciekawe kiedy coś zepsują w swojej ofercie...

    Z ich KK jestem coraz bardziej zadowolony, ta autoryzacja offline na
    niskie kwoty jest rewelacyjna.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-10-01 07:17:08
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 30 Wrz, 17:47, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > A moze raczej przestraszyli sie kary nalozonej przez UOKiK na BZ WBK za
    > reklame wprowadzajaca w blad...
    W której to było sprawie?

    (Ja kiedyś chciałem pisać "skargę" do nich, że reklamują 3dsecure do
    kart jako bezpłatne, tymczasem kosztuje to 20gr/sms - pomijając limit
    10 bezpłatnych;)

  • 6. Data: 2009-10-01 07:20:59
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 1 Paź, 09:17, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > W której to było sprawie?
    już sprawdziłem...
    sprawa pobierania opłat za smskody autoryzujące i jednoczesnie
    pisanie, że przelewy są bezpłatne.
    Czyli sprawa 3dsecure chyba umknęła UOKIK muszą dodać i to i karę
    powiększyć;)

    BZWBK ostatnimi laty jest coraz gorszy...

  • 7. Data: 2009-10-01 07:59:42
    Od: " Aga" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Z ich KK jestem coraz bardziej zadowolony, ta autoryzacja offline na
    > niskie kwoty jest rewelacyjna.

    A ja coraz mniej:
    kilkukrotnie mi sie zdarzylo, ze podczas wklepywania pinu wyskakuje info, ze
    to ostatnia proba (a tak wcale nie jest). Albo ze jest odmowa (pani mowi, ze
    musi wstukac jakis kod autoryzacyjny, ale ona nie wie co to jest i
    anulowala). I tak naprawde to juz nie wiem, czy wyciagajac te KK za chwile
    nie bede musiala wyciagac kolejnej, bo znow sie nie uda zaplacic MC Aliora.
    Dodatkowo mnie mocno wkurzyli ostatnio, jak sie okazalo, ze chcialam
    wyplacic kase z bankomatu za granica (to juz z debetowki) i odrzucilo mi
    karte w 6 kolejnych bankomatach. Po dlugiej rozmowie tel. z mila pania
    dowiedzialam sie jedynie, ze to wina wystawiajacych karte, ze maja
    zgloszenie, i ze pracuja nad tym (przez kolejne dwa tyg. mieli to
    naprawiac). A to ze zostalam bez gotowki? I z dzialajaca lub nie KK? A to
    prosze sprobowac wyjac gotowke z KK, a potem napisac reklamacje, zeby oddali
    wszystkie oplaty za to bo zostalam zmuszona do tego itp, itd. Ale jak bedzie
    rozpatrzone to ona nie wie. Mila byla to fakt.
    No, sie wygadalam frustracyjnie (wczoraj nie chcialo mi przyjac znow KK ;-))
    Aga

  • 8. Data: 2009-10-01 08:44:24
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik " Aga" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > No, sie wygadalam frustracyjnie (wczoraj nie chcialo mi przyjac znow KK
    > ;-))
    > Aga

    Z moją KK aliora nie mam problemów.

    wiatrak

  • 9. Data: 2009-10-02 16:29:19
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    On 30 Wrz, 17:47, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >(Ja kiedyś chciałem pisać "skargę" do nich, że reklamują 3dsecure do
    >kart jako bezpłatne, tymczasem kosztuje to 20gr/sms - pomijając limit
    >10 bezpłatnych;)

    Maestro Aliora ma tranzakcje zdalne ?

    --
    Pozdrawiam: