  • 1. Data: 2009-09-30 10:16:20
    Temat: Furora -nowy atak
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Od 15 października do 31 grudnia 5% zwrotu za zakupy w soboty i niedziele w
    sklepach spożywczych i supermarketach.

  • 2. Data: 2009-09-30 10:27:30
    Temat: Re: Furora -nowy atak
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 30 Wrz, 12:16, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Od 15 października do 31 grudnia 5% zwrotu za zakupy w soboty i niedziele w
    > sklepach spożywczych i supermarketach.

    W okresie przedświątecznym, niezłe.

  • 3. Data: 2009-09-30 10:28:38
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 30, 12:27 pm, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > W okresie przedświątecznym, niezłe.

    A jaki jest gorny limit zwrotu?

  • 4. Data: 2009-09-30 10:33:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 12:16:20 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Od 15 października do 31 grudnia 5% zwrotu za zakupy w soboty i
    > niedziele w sklepach spożywczych i supermarketach.

    Widać, że czytają grupę i Bradleya pomysła wcielili w życie - tylko, że
    on postulował 2% a tu proszę normalnie szał-pał. Kryzys by nam nie groził
    jakby na każdej kk tak zrobili w pl ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-09-30 10:37:27
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > A jaki jest gorny limit zwrotu?

    Tradycyjne 200 zł, no ale nie przesadzajmy z oczekiwaniemi.

    Do tego dołożyli jeszcze w Żabce 10% od 15 października do 15 listopada w
    weekendy.

    Ostro.

  • 6. Data: 2009-09-30 13:40:21
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "MarekZ" napisał:

    > Od 15 października do 31 grudnia 5% zwrotu za zakupy w soboty i
    > niedziele w sklepach spożywczych i supermarketach.

    W świetle pomysłów na ograniczenie handlu w niedziele - trochę LOL.
    Ale... "Za każdy weekendowy zakup w Żabce powyżej 60 zł otrzymasz
    dodatkowe 4% zwrotu. Dodając jeszcze 5% z aktualnej promocji branżowej i
    standardowe 1% zyskujesz aż 10% zwrotu wydanej kwoty! Czas trwania
    promocji: od 15.10.2009 do 15.11.2009 r."

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 7. Data: 2009-09-30 13:59:58
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Aicha wrote:

    > W świetle pomysłów na ograniczenie handlu w niedziele - trochę LOL.

    Ba. Jeszcze troche i w kosciolach beda terminale do platnosci kartami ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 8. Data: 2009-09-30 14:08:56
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > "Za każdy weekendowy zakup w Żabce powyżej 60 zł otrzymasz
    > dodatkowe 4% zwrotu. Dodając jeszcze 5% z aktualnej promocji branżowej i
    > standardowe 1% zyskujesz aż 10% zwrotu wydanej kwoty!/.../"

    i biegnie kowalski z nowakiem do żabki, bo dostanie 10% zwrotu.
    biedne żuczki, ofiary marketoidów, nie zuważyły tylko podczas zakupów, że
    można kupić wszystko to samo w innym netto, kauflandzie czy biedronce o
    ponad 10% taniej.
    no ale jest zwrot 10%, trzeba być tryndy.

  • 9. Data: 2009-09-30 15:03:21
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał:

    > Ba. Jeszcze troche i w kosciolach beda terminale do platnosci kartami
    > ;)

    Ale czy to się będzie kwalifikowało pod spożywczy? ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 10. Data: 2009-09-30 16:21:35
    Temat: Re: Re: Furora -nowy atak
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >można kupić wszystko to samo w innym netto, kauflandzie czy biedronce o
    >ponad 10% taniej.
    >no ale jest zwrot 10%, trzeba być tryndy.

    szczerze? wszyscy to wiedzą, ale zabki sa "zawsze po drodze" i nie
    chce mi sie po buleczke, mleczko i maselko zapindalac specjalnie do
    innych sklepow skoro zabe mam pod domem, a... napoje gazowane (w tym
    piwo) przewaznie sa w zabce tansze niz w innych... :) no i bywaja
    promocje :D