  • 1. Data: 2009-09-30 07:19:19
    Temat: [KK] eurobank
    Od: michaça <t...@p...pl>

    witam,
    mam pytanie o ta najprostsza vise classic (do 5k limitu)
    w pocie czola wylaczylem sobie ukryte oplaty w postaci ubezpieczen (ktorych nie
    da sie w eurobanku wylaczyc w czasie wyrabiania karty! i w efekcie za pierwszy
    miesiac trzeba bulic)
    moje pytanie brzmi:
    czy po uplywie 2 lat, gdy wysla mi automatycznie nowy plastik te ubezpieczenia
    wroca jak bumerang czy juz never, ever nie wroca? ew jest na to jakis paragraf w
    regulaminie?
    pozdr.
    m.

  • 2. Data: 2009-09-30 08:17:10
    Temat: Re: [KK] eurobank
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    michaça <t...@p...pl> napisał(a):
    > w pocie czola wylaczylem sobie ukryte oplaty w postaci ubezpieczen (ktorych nie
    >
    > da sie w eurobanku wylaczyc w czasie wyrabiania karty! i w efekcie za pierwszy
    > miesiac trzeba bulic)

    Ale one są od salda zadłużenia, więc wystarczy nie płacić kartą w I miesiącu :)

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2009-09-30 11:46:38
    Od: "Lukasz" <l...@o...eu>

> [...]
    nie
    > da sie w eurobanku wylaczyc w czasie wyrabiania karty!

    Mozna! Ja mam taka karte bez ubezpieczen od samego poczatku. Zakladalem jakies
    7 miesiecy temu.

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 4. Data: 2009-09-30 15:24:45
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    michaça pisze:
> [...]
    > czy po uplywie 2 lat, gdy wysla mi automatycznie nowy plastik te
    > ubezpieczenia wroca jak bumerang czy juz never, ever nie wroca? ew jest

    Można bez ubezpieczeń. Mam 3 m-c i żadnego ubezpieczenia od początku jej
    istnienia.
    Może się nie upomniałeś przy wnioskowaniu.

  • 5. Data: 2009-10-01 06:54:01
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Można bez ubezpieczeń. Mam 3 m-c i żadnego ubezpieczenia od początku jej
    > istnienia.
    > Może się nie upomniałeś przy wnioskowaniu.
    w takiej sytuacji oszust/naciagacz u ktorego wyrabialem wydrukowal mi zla umowe
    w ktorej juz sie nie dalo (np w mBanku defaultem jest jakies tam ubezpieczenie
    za 1,70zl ale jest tez checkbox, ktory mozna zaznaczyc jak sie dokladnie czyta
    umowe)
    pytalem sie kretyna o ukryte oplaty i mowil ze nie ma, a jak juz po wydrukowaniu
    to znalazlem to udawal glupka (ze to nie jest ukryta oplata) i nasciemnial mi ze
    musze isc do oddzialu, jak juz karte mi przysla (karte imienna, wyrabialem na
    stanowisku w korytarzu w markecie") i zmienic umowe dopiero

  • 6. Data: 2009-10-01 07:34:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > oplata) i nasciemnial mi ze musze isc do oddzialu, jak juz karte mi
    > przysla (karte imienna, wyrabialem na stanowisku w korytarzu w

    tez mam kk EB i nie ma do niej obowiazkowych ubezpieczen...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-10-03 14:30:14
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    michaça pisze:
> [...]

    > oplata) i nasciemnial mi ze musze isc do oddzialu, jak juz karte mi
    > przysla (karte imienna, wyrabialem na stanowisku w korytarzu w

    Pewnie dostał premię za to ubezpiecznie...

  • 8. Data: 2009-10-03 21:30:32
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Pewnie dostał premię za to ubezpiecznie...

    Niekonicznie. To moze byc narzucone z centrali. Tez kiedys mialem taka
    sytuacje i kobitka w oddziale zarzekala sie, ze musi to zaznaczyc, bo tak
    jej mowi centrala. Karty nie wzialem, a jak napisalem reklamacje, to
    odpowiedz byla... szkoda slow.... Ot takie opcjonalne obowiazkowe
    ubezpiecznie...