  • 1. Data: 2009-09-30 13:47:48
    Temat: pko bp się WALI
    Od: "jarek" <j...@o...plNOSPAM>

    04,W_agencji_PKO_BP_z_sufitu_spadl_kawal_betonu.html
    ?skad=rss

  • 2. Data: 2009-09-30 14:47:13
    Temat: Re: pko bp się WALI
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Skoro podwyżki opłat nie zmniejszyły kolejek do okienek, bank musiał
    skorzystać z bardziej bezwzględnych sposobów.

  • 3. Data: 2009-09-30 15:09:16
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Podejrzewam spisek z ZUS-em w świetle nowego budżetu;-)
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-09-30 17:22:38
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    jarek pisze:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,70952
    04,W_agencji_PKO_BP_z_sufitu_spadl_kawal_betonu.html
    ?skad=rss

    15 lat temu powiedziałem im "walcie się" (przenosząc się do Pekao, czyli
    z deszczu pod rynnę...), widocznie dopiero teraz mnie wysłuchali ;)

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 5. Data: 2009-09-30 17:27:43
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Wrz, 15:47, "jarek" <j...@o...plNOSPAM> wrote:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,70952
    04,W_agencji_PKO_...

    Od siebie jeszcze dorzucę np. ofertę PKO BP w przedmiocie kredytu
    odnawialnego:

    Zadłużenie:
    do 6 000,00 zł - 14,99% w skali roku
    nadwyżka ponad 6 000,00 zł do 11 000,00 zł - 14,49% w skali roku
    nadwyżka ponad 11 000,00 zł do 16 000,00 zł - 13,99% w skali roku
    nadwyżka ponad 16 000,00 zł do 21 000,00 zł - 12,99% w skali roku
    nadwyżka ponad 21 000,00 zł - 11,99% w skali roku

    Na kolana nie powala...

  • 6. Data: 2009-09-30 17:29:22
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Wrz, 19:22, bzdreg <b...@n...com> wrote:

    > 15 lat temu powiedziałem im "walcie się" (przenosząc się do Pekao, czyli
    > z deszczu pod rynnę...), widocznie dopiero teraz mnie wysłuchali ;)

    I się walą...ofertowo też ;-) Pruski skutecznie zdemontował jeden z
    ostatnich polskich banków.

  • 7. Data: 2009-09-30 19:14:58
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > I się walą...ofertowo też ;-) Pruski skutecznie zdemontował jeden z
    > ostatnich polskich banków.

    Przecież oni nigdy nie byli dobrzy ofertowo. Pod tym względem chyba jest
    constans.