  • 31. Data: 2006-01-31 17:33:57
    Temat: Re: Żałoba narodowa - jak się zachowują banki
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    > Oczywiście tak samo jak po śmierci papieża.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Przemek

    Jestem ciekawa ile z jego nauk przyswoiłeś w życie.

    temi

  • 32. Data: 2006-01-31 18:30:14
    Od: " Robert" <r...@W...gazeta.pl>

    > Moim zdaniem nie jest na miejscu nawolywanie do zaloby.

    Dokladnie i tak samo nie jest na miejscu okazywanie zaloby na stronach
    portali, zmienianie ekranow logowania itd.
    Moze jeszcze systemy komputerowe powinny miec ekrany logowania w czerni?
    Uwazam, ze jest to jakas dziwna moda. Wszystkie te instytucje lepiej by
    zrobily, zamieszczajac kondolencje i ewentualnie pomagajac finansowo, a nie
    afiszowaly sie umieszczaniem czarno bialego loga.
    Rozumiem tragedie tych ludzi, szczerze im wspolczuje, ale robmy to skromnie.
    Idac tym tropem w Polsce zaloba powinna trwac caly rok. W tygodniu na drogach
    ginie 160 osob!
    Obecne zachowanie portali to dzialanie na pokaz i zly efekt PR :-(

    --
    Pozdrawiam,

    Robert

  • 33. Data: 2006-01-31 18:33:14
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-31 18:33- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    turkisz, gdy pisał(a):

    > Jestem ciekawa ile z jego nauk przyswoiłeś w życie.
    >

    > temi

    Droga trolico!
    Bardzo się cieszymy z kolejnej udanej operacji zmiany płci, jednakże
    zwracamy uwagę, że po polsku (wiemy, wiemy, to nie to co NIEMIECKI, ale
    cóż robić) mówimy i piszemy o "przyswajaniu" wiedzy, informacji itp. "W
    życie" to się "wciela" albo i "wprowadza", ale na pewno nie "przyswaja".
    Oczywiście, mogło Ci chodzić także o zboże (tak bliskie każdemu
    prawdziwemu Polakowi), ale wtedy Twoja wypowiedź nadal będzie pozbawiona
    sensu. Podobnie jak wszystko inne, co pisałeś, piszesz i zapewne pisać
    będziesz, ku uciesze gawiedzi (w tym także niżej podpisanego).

    --
    ---- yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ----
    ---- ----

    [*] [*] [*]

  • 34. Data: 2006-02-01 11:59:33
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik yayco napisał:
    > 2006-01-31 18:33- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > turkisz, gdy pisał(a):

    > Droga trolico!
    /ciach/

    yayco co z Tobą? Czy Ty aby nie chory ;-) ? Do koliny gadasz ;-) ?

  • 35. Data: 2006-02-01 13:32:54
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-02-01 12:59- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > yayco co z Tobą? Czy Ty aby nie chory ;-) ? Do koliny gadasz ;-) ?

    Bo już mnie aż nadto zmianą płci rozbawiła ta kolina ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 36. Data: 2006-02-01 14:42:31
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik yayco napisał:
    > 2006-02-01 12:59- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Glenn, gdy pisał(a):

    > Bo już mnie aż nadto zmianą płci rozbawiła ta kolina ;-)

    No chyba że tak :-) Bo już myślałam, że będziesz musiał zacząć spowiadać
    się wiadomemu lekarzowi - "Panie doktorze - gadałem do koliny" ;-)))