  • 21. Data: 2019-10-29 15:37:42
    Temat: Re: Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5db83cbe$0$517$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2019-10-29 o 13:31, J.F. pisze:

    >W jakiej walucie przecież dostałem złotówki. Dla TSUE liczy się to co
    >otrzymał klient anie jakimi druczkami się banksterka zabezpieczała.

    IMO - wcale nie.

    >Nie ma szans. Za mną stoi TSUE. A każdy leming Ci powie że TSUE to
    >świętość nad świętościami ;-)

    No to w sadzie wygrasz. Byc moze.
    Ale w ugodzie beda proponowac mniej niz ci "sie nalezy" :-P

    J.

  • 22. Data: 2019-10-29 19:05:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-29 o 15:37, J.F. pisze:
    > Ale w ugodzie beda proponowac mniej niz ci "sie nalezy" :-P

    Powinienem się przecież cieszyć że dostanę więcej niż ZERO które
    pieniactwo banksterki przez lata tu OGŁASZAŁO
    Ale im musi być teraz ŁYSO ;-)

  • 23. Data: 2019-10-29 20:11:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Oct 2019 19:05:11 +0100, z napisał(a):

    > Powinienem się przecież cieszyć że dostanę więcej niż ZERO które
    > pieniactwo banksterki przez lata tu OGŁASZAŁO
    > Ale im musi być teraz ŁYSO ;-)

    Lyso to im bedzie, jak ich zwolnia, bo wicie rozumicie - bank mas
    straty i trzeba oszczedzac :-)

    J.