  • 11. Data: 2019-10-28 18:49:49
    Temat: Re: Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie żartuj, przecież bank sam świadomie przelał i nigdy nie żądał zwrotu.
    Bardziej bym się obawiał tfurczości naszej skarbówki ;-)

    -----

  • 12. Data: 2019-10-28 20:38:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >W tokfm (oczywiście) usłyszałem że związek banków polskich straszy
    >frankowiczów że nawet po niekorzystnym wyroku co do umowy frankowej
    >banki będą się domagały odszkodowania za utracone zyski które mogłyby
    >potencjalnie osiągnąć gdyby zainwestowały przez te lata w coś innego.
    >JA PIER....Ę

    No coz - taka rola ZBP - bronic zwiazkowcow, straszyc klientow :-)
    A ze to zwiazek z nieograniczona nieodpowiedzialnoscia, to moze sobie
    mowic co chce :-)

    Ale przegapiles
    https://serwisy.gazetaprawna.pl/finanse-osobiste/art
    ykuly/1434623,pierwszy-prawomocny-wyrok-w-sprawie-fr
    ankowej-po-wyroku-tsue-14-pazdziernika.html

    SA uznal, ze caly mechanizm indeksacji jest nieuczciwy.
    No chyba, ze to pismackie naduzycie.

    Ale mbank, ktory stosowal wlasna tabele odsetek,
    i w 2009 podniosl klientom ... moze zaczac liczyc straty, jak mu sady
    zaczna kasowac odsetki calkowicie :-)

    Ale to jeszcze nie takie duze straty.

    J.

  • 13. Data: 2019-10-29 08:07:31
    Od: z <...@...pl>

    "możliwe jest potraktowanie kredytu jako kredytu w zł bez oprocentowania"

    Przyznam się że aż takiej PAŁY na banksterkę się nie spodziewałem ;-)

  • 14. Data: 2019-10-29 09:04:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Oct 2019 08:07:31 +0100, z napisał(a):
    > "możliwe jest potraktowanie kredytu jako kredytu w zł bez oprocentowania"
    >
    > Przyznam się że aż takiej PAŁY na banksterkę się nie spodziewałem ;-)

    W sensie, ze bedzie dalej splacany w ratach ?
    Bo uniewaznienie to jakby to samo, a prawdziwa pała, to te ewentualne
    przedawnienia.

    No i ... lepiej zostawic oprocecntowanie ... tam gdzie ujemne :-)

    J.

  • 15. Data: 2019-10-29 11:17:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-29 o 09:04, J.F. pisze:

    PAŁA jest większa w sensie że jest już w trzech osobach. i rośnie... ;-)

  • 16. Data: 2019-10-29 11:18:35
    Od: z <...@...pl>

    To taki wydźwięk medialny.
    KREDYT ZERO PROCENT. Jak to działa na wyobraźnię ;-)

  • 17. Data: 2019-10-29 12:47:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-10-29 o 09:04, J.F. pisze:
    [...]
    >PAŁA jest większa w sensie że jest już w trzech osobach. i rośnie...
    >;-)

    Banki sie tak naprawde boja tylko tego odindeksowania/uniewaznienia
    kredytu.
    Reszta to drobne, ktorą jakos zniosa.
    Najwyzej nie zaplaca podatku PiSowi :-)

    A tu ... przyjdzie nam poczekac, podejrzewam, ze kasacje beda skladac
    ... ale do czasu rozpatrzenia kasacji moga juz niezle beknac :-)

    J.

  • 18. Data: 2019-10-29 13:05:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-29 o 12:47, J.F. pisze:
    > Reszta to drobne, ktorą jakos zniosa.

    Ja polubownie zgodzę się na kredyt zero procent.
    Taki mam dzień dobroci ;-)

    Taka będzie przyszłość. Opór benksterki jest bezcelowy.
    Im szybciej zaczną proponować ugody tym lepiej dla nich ;-)

  • 19. Data: 2019-10-29 13:31:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ja polubownie zgodzę się na kredyt zero procent.
    >Taki mam dzień dobroci ;-)

    Ale z zostawieniem kwoty w walucie ?

    Tylko czy masz podstawy, bo jesli wpisano Libor+X% marzy, to
    dobrowolna umowa ... do czasu likwidacji Liboru :-)

    >Taka będzie przyszłość. Opór benksterki jest bezcelowy.
    >Im szybciej zaczną proponować ugody tym lepiej dla nich ;-)

    Byc moze - ale to sie przygotuj, ze wych* cie po raz drugi :-)

    J.

  • 20. Data: 2019-10-29 14:21:01

    W dniu 2019-10-29 o 13:31, J.F. pisze:
    > Ale z zostawieniem kwoty w walucie ?

    W jakiej walucie przecież dostałem złotówki. Dla TSUE liczy się to co
    otrzymał klient anie jakimi druczkami się banksterka zabezpieczała.

    > Byc moze - ale to sie przygotuj, ze wych* cie po raz drugi :-)

    Nie ma szans. Za mną stoi TSUE. A każdy leming Ci powie że TSUE to
    świętość nad świętościami ;-)