  • Data: 2009-04-19 10:03:23
    Temat: Wybór konta
    Od: rhao <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    W chwili obecnej posiadam rachunki w BPH i Polbanku, pierwszy od 1 maja
    czekaja znaczne podwyzki w toip i mimo, ze jestem zadowolony z systemu i
    obslugi to zwyczajnie staje sie dla mnie za drogi, moje pytanie w jakim
    banku obecnie polecalibyscie otworzyc konto tak aby bylo najtaniej,
    potrzebuje dostepnosci placowek wiec mbank odpada, jak najlepszej sieci
    bankomatow i darmowych przelewow, myslalem o Eurobanku ale widze w toip
    oplate za przelew do innego banku oplata 2,95 oO, konto nie musi byc
    darmowe takie mam w polbanku ale obsluga jest straszna, po prostu chce
    by bylo najtansze z mozliwych i funkcjonalne, wszystkie pakiety z
    kontami oszczednosciowymi tez sa ok. Prosze doradzcie i pozdrawiam.