  • Data: 2009-04-19 14:27:15
    Temat: Re: Wybór konta
    Od: rhao <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:
    > rhao pisze:

    > Sprawdz Nordea Spectrum z karta kodow jednorazowych + eurobank online z
    > tokenem GSM i rezygnacja z karty bankomatowej.
    > W Nordei przelewy maja byc darmowe od 11 maja, ale i tak w takim
    > polaczeniu najlepiej miec w niej limit debetowy + trzymac pieniadze pod
    > wyplaty z bankomatow a w Eurobanku pieniadze na % i stamtad przelewy +
    > zasilanie Nordeui pod przewidywane wyplaty gotowkowe.
    > zasilenie nordei 1500 zl miesiecznie a nastapnie przelew stamtad do
    > Eyrobanku (tu minimum 800 zl) gwarantuja bezplatnosc kont.

    To chyba niewygodne mimo ze faktycznie calkiem darmowe, Nordea ma
    stosunkowo malo placowek np w moim miescie (Sosnowiec) nie ma za to
    Eurobank 1 + jakies stoisko w kazdym markecie ; ), potrzebuje oddzialu
    poniewaz czesto przynosze gotowke do banku. Kusi mnie ten eurobank ale
    obawiam sie takiego marketowego podejscia lub wspomniany alior bo
    placowka jest i darmowe bankomaty ale tez po lekturze grupy zauwazylem
    ze co placowka to inna "wyzsza kultura":D