  • 1. Data: 2007-04-19 11:01:44
    Temat: Visa Orange jeszcze raz
    Od: Quental <a...@g...com>

    Cześć!

    W poniedziałek ok. południa od BOK Orange dostałem takiego oto smsa:

    -Specjalna oferta mBanku i Orange dla Ciebie! Karta kredytowa z
    gotowym limitem i dodatkowe punkty w programie Profit. Szczegóły w
    przesyłce pocztowej.-

    I mam teraz kilka pytań:
    1. Komuś udało się tę kartę dostać w ostatnim czasie (nie w 2006 roku,
    bo tamta oferta była dla osób nie posiadających ekonta)?
    2. Jaki limit w stosunku do przeciętnych rachunków w Orange?
    3. Na przesyłkę się jeszcze nie doczekałem. Oferta jest wg strony
    mBanku ważna do 30 kwietnia. Trochę mało czasu, zwłaszcza, że we
    wtorek wyjeżdżam i nie będę mógł owej przesyłki odebrać. Ile czekałaś/
    eś na przesyłkę od momentu otrzymania smsa z informacją?
    4. Jest sens gdzieś interweniować? Dodam, że akurat na tę kartę mam
    ochotę, mimo posiadania innych...

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Pozdrowienia,

  • 2. Data: 2007-04-25 21:31:51
    Temat: Re: Visa Orange jeszcze raz
    Od: robbi <r...@n...com>

    Quental napisał(a):
> [...]
    > 1. Komuś udało się tę kartę dostać w ostatnim czasie (nie w 2006 roku,
    > bo tamta oferta była dla osób nie posiadających ekonta)?

    Tak - marzec 2007
    Mam abonament w Premium.

    > 2. Jaki limit w stosunku do przeciętnych rachunków w Orange?

    tak srednio x10-15

> [...]
    > wtorek wyjeżdżam i nie będę mógł owej przesyłki odebrać. Ile czekałaś/
    > eś na przesyłkę od momentu otrzymania smsa z informacją?

    logistyka to porazka - idzie to "Siodemka" ktora jest wyjatkowa
    beznadziejna (no przynajmniej w Poznaniu)

    > 4. Jest sens gdzieś interweniować? Dodam, że akurat na tę kartę mam
    > ochotę, mimo posiadania innych...

    Poczekaj ze spokojem.
    Ja od zlozenia wniosku do momentu pelnej aktywacji czekalem 16 dni,
    Miedzy przyznaniem limitu a wysylka karty minelo 11 dni.
    Ale warto.
    Do karty masz z automatu otwierane konto w mBanku.
    Ogolnie fajna sprawa.

    --
    pzdr
    robbi

  • 3. Data: 2007-04-27 11:54:42
    Od: "Chandler" <l...@l...home.pl>

    > -Specjalna oferta mBanku i Orange dla Ciebie! Karta kredytowa z
    > gotowym limitem i dodatkowe punkty w programie Profit. Szczegóły w
    > przesyłce pocztowej.-

    Przed chwilką też otrzymałem takiego smsa. Czy do tej karty trzeba
    przedstawiać dokumenty o zarobkach itp.? Ogolnie to się bardziej nastawiłem
    na MasterCard Onet, no ale zobaczymy. Jeszcze jedno pytanko, jest to karta
    płaska czy wypukła?

    Pozdrawiam
    Chandler

  • 4. Data: 2007-04-27 14:17:40
    Od: robbi <r...@n...com>

    Chandler napisał(a):

> [...]
    > na MasterCard Onet, no ale zobaczymy. Jeszcze jedno pytanko, jest to karta

    Wyliczaja kwote kredytu w oparciu tylko o twoje rachunki. Ja zadnych
    zaswiadczen nie przedstawialem/nie chcieli.
    Karta jest jak najbardziej wypukla, przy placeniu autoryzacka podpisem.

    --
    pzdr
    robbi