  • 1. Data: 2007-04-19 06:42:34
    Temat: gdzie poczytam opinie osób na temat kredytów hipotecznych
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    chce sie wybudować wiec szukam dogodnego kredytu
    niestety o haczykach w każdej umowie najczęściej dowiadujemy sie w najmniej
    oczekiwanym momencie
    chciałbym sie przygotować na różne haczyki banków - poczytać co nie co o
    praktykach różnych banków
    nie interesuje mnie oferta taka jak na bankier.pl / money.pl ale właśnie
    forum gdzie
    wypowiadają sie ci co kredyt wzięli i chcą podzielić sie swoimi
    spostrzeżeniami
    zapytuje więc:
    gdzie poczytam opinie osób na temat kredytów hipotecznych

    Hubert

  • 2. Data: 2007-04-19 06:59:01
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Neo wrote:

    > zapytuje więc:
    > gdzie poczytam opinie osób na temat kredytów hipotecznych

    Na przykład na tej grupie a dokładnie to w jej archiwum.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-04-19 11:12:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Apr 2007 08:42:34 +0200, "Neo" <n...@w...info> wklepał(-a):

> [...]
    >oczekiwanym momencie
    >chciałbym sie przygotować na różne haczyki banków - poczytać co nie co o

    Haczyki to są zwykle te rzeczy, które się podpisuje bez ich zrozumienia. ;)
    O to pytasz?

  • 4. Data: 2007-04-20 06:51:54
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    miedzy innymi własnie o to
    ale np wiem o sytuacji gdzi interpretacja zapisu była rózna dla obu stron
    są roztrzygnłą na korzyść kredytobiorcy bo zapis był nie jasny i nie
    precyzyjny
    własnie takie kruczki interesuja mnie najbardziej
    podpisujac umowe chce aby była jasna zarówno dla banku jak i dla mnie osoby
    ze słaba znajomoscia prawa bankowego oraz procedur zwiazanych z
    przydzielaniem i dalszym "zyciem" kredytu - co dzieje sie z kredytem gdy mi
    sie noga podwinie na jakis czas itp
    wolałbym być choc teoretycznie przygotowany bo hura optymizm moze mi tylko
    zaszkodzic