  • 1. Data: 2007-04-19 09:57:04
    Temat: Polbank - rozczarowanie :(
    Od: "Chandler" <l...@l...home.pl>

    Ostatnio byłem w Polbanku dowiedzieć się czegoś na temat kredytu na miarę.
    Miało być szybko i bezboleśnie. Okazało się zgoła inaczej. Za pierwszym
    razem poszedłem do placówki przy ul. Zwycięstwa w Gliwicach, tam jednak mnie
    olano, wszystkie Panie chodziły w kółko z papierkami natomiast nie zajmowały
    się w ogóle klientem. Postanowiłem spróbować w drugiej placówce. Tam obsługa
    była sto razy lepsza. Pani wszystko ładnie mi wytłumaczyła, powiedziała, że
    wystarczy zaświadczenie o zarobkach, dowód i umowy kredytów, które chciałbym
    spłacić. Wszystko doniosłem. Oczywiście bank sobie znowu zaczął życzyć
    innych dokumentów tym razem dowodów spłat wcześniejszych kredytów (czyli
    terminowości), jako że mam konto w Inteligo mogłem im je donieść, ale bez
    pieczątki. Poza tym powinni widzieć w BIKu, że wszystko mam płacone
    terminowo a kwoty rat zaokrąglam w górę. Po doniesieni wydruków przelewów,
    zero odzewu z banku. Chciałem sobie ułatwić spłatę kredytów poprzez płacenie
    go w jednym terminie. Niestety się nie udało. Bank również olewa
    Internautów, dwa razy wysłałem im maila do dziś zero odzewu. Widocznie
    Polbank czuje się już tak pewnie na polskim rynku (niezły wynik miał za
    ostatni rok), że się niczym nie przejmuje, szkoda :(. Lukas Bank, na
    którego ostatnio się troszeczkę zdenerwowałem i wysłałem im zażalenie od
    razu odpisali, przepraszając za zaistniałą sytuację, nawet, jeśli został
    wysłany tekst szablonowy, zawsze lepsze to niż fatalne olewania klienta.

    Pozdrawiam

    Chandler

  • 2. Data: 2007-04-19 16:23:47
    Temat: Re: Polbank - rozczarowanie :(
    Od: "kern12" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Chandler" <l...@l...home.pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio byłem w Polbanku dowiedzieć się czegoś na temat kredytu na miarę.

    Jestem ich klientem i zauważam różnicę w podejściu do klienta....
    dostosowują się do polskiej normy... ale że ofertę mają interesującą to
    korzystam. Niestety chcesz rzetelnych standardów to musisz wyjechać!

    Jarek

  • 3. Data: 2007-04-19 17:19:26
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > korzystam. Niestety chcesz rzetelnych standardów to musisz wyjechać!

    Albo idz do VWbanku
    Niemieckie standarty

    Janina

  • 4. Data: 2007-04-20 09:32:58
    Od: Michał <b...@s...com>

    Janina WALLA napisał(a):
    > Niemieckie standarty

    W Polsce mamy standarDy.

    --
    pzdr

  • 5. Data: 2007-04-20 20:31:21
    Od: "kern12" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Janina WALLA" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Albo idz do VWbanku
    > Niemieckie standarty

    Mam konto w DB i nie narzekam... lecz niestety zależy
    wiele od Pani w okienku i tu już polskie standardy.

    Jarek