  • 1. Data: 2005-04-19 15:17:34
    Temat: VW - oplata za przelewy
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Wlasnie dzwonilem na dezinfolinie. Pani poinformowala mnie, ze od 1 maja
    wprowadzaja oplaty za przelew 1 PLN. Oplaty za rachunek bym wytrzymal, ale
    tak - trudno, wypisuje sie.

  • 2. Data: 2005-04-19 15:36:31
    Temat: Re: VW - oplata za przelewy
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Tomek* napisał(a):

    > Wlasnie dzwonilem na dezinfolinie. Pani poinformowala mnie, ze od 1 maja
    > wprowadzaja oplaty za przelew 1 PLN. Oplaty za rachunek bym wytrzymal, ale
    > tak - trudno, wypisuje sie.

    Transakcja wykonywana przy pomocy konsultanta będzie obciążona prowizją
    1 PLN. Transakcje realizowane przy pomocy IVR lub Internetu jest nadal
    za darmo.

    Gree

  • 3. Data: 2005-04-19 15:37:37
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Gree* napisał(a):

    > ...Transakcje realizowane przy pomocy IVR lub Internetu jest nadal
    > za darmo.

    *są* miało być...

    Gree