  • 1. Data: 2005-04-19 14:03:30
    Temat: PKO BP - czas zakładania konta :)
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Ktoś tutaj pisał ponad 1h w Citi.
    Od wejścia i przyklapnięcia przed biurkiem dysponenti do odebrania
    ostatniego papierka - 45m. Konto + PKO Inteligo.
    I to przy uwzględnieniu, że moje dane były w systemie..

    A propo tych danych - czy oni tego nie powinni kasować (GIODO itepe) ?
    Konto miałem u nich ponad 4 lata temu. A panienka miała wszystkie dane.
    Nawet stary nr telefonu, e-mail...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2005-04-19 14:23:05
    Temat: Re: PKO BP - czas zakładania konta :)
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > A propo tych danych - czy oni tego nie powinni kasować (GIODO itepe) ?
    > Konto miałem u nich ponad 4 lata temu. A panienka miała wszystkie dane.
    > Nawet stary nr telefonu, e-mail...

    Pewnie poprzednio podpisałeś zgodę na przetwarzanie, więc nadal ją mają.
    Żeby to zmienić musisz dostarczyć im oświadczenie woli, w którym żądasz
    usunięcia twoich danych z ich bazy.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 3. Data: 2005-04-19 17:53:42
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 14:03:30 +0000 (UTC), Marcin Jurczuk <m...@t...pl>
    wklepał(-a):

    >Ktoś tutaj pisał ponad 1h w Citi.
    >Od wejścia i przyklapnięcia przed biurkiem dysponenti do odebrania
    >ostatniego papierka - 45m. Konto + PKO Inteligo.

    45 metrów? Spory oddział.

  • 4. Data: 2005-04-19 18:51:23
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-19, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:

    > 45 metrów? Spory oddział.

    oraz III piętra dostępne dla klientów oraz jedno tylko dla pracowników :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE