  • 1. Data: 2005-04-19 13:53:41
    Temat: VW-token za 1zl
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    http://www.vwbankdirect.pl/12626_13062.html

  • 2. Data: 2005-04-19 13:55:24
    Temat: Re: VW-token za 1zl
    Od: Major Bień <t...@s...pl>

    Krzysztof napisał(a):
    > http://www.vwbankdirect.pl/12626_13062.html

    Kolejny dowód na to, że pracują tam debile. Wczoraj zamknąłem konto. Nie
    mogli tego podać z informacją o 5 zł? Mieliby klienta, a w takiej
    sytuacji już nie zamierzam do nich wracać.

    Pozdrawiam
    Major Bień
    Nazywam się Major Bień i mam stopień majora

  • 3. Data: 2005-04-19 14:06:55
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.vwbankdirect.pl/12626_13062.html

    hmm czy token za 1zl bedzie do edirekt czy do plus konta ? W tym pierwszym
    przypadku to raczej podwyzka...

    D.

  • 4. Data: 2005-04-19 14:10:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 16:06:55 +0200, Dave napisał(a):

    > hmm czy token za 1zl bedzie do edirekt czy do plus konta ? W tym pierwszym
    > przypadku to raczej podwyzka...

    Do e-direkt jest za darmo:
    "Token jest wydawany bezpłatnie do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
    Konto e-direct. W przypadku innych rachunków standardowa opłata wynosiła 36
    zł rocznie."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Papieżowi nic nie wsadzimy w usta, co byśmy chcieli rozbrojenie
    czy sprawy pokoju.To nie jest człowiek, który pozwoli sobie włożyć."
    Albin Siwak na posiedzeniu Biura Politycznego w dniu 11 czerwca 1982

  • 5. Data: 2005-04-19 14:10:55
    Od: "jst" <j...@W...MNIE.wp.pl>

    Wczoraj zamknąłem konto. Nie
    > mogli tego podać z informacją o 5 zł? Mieliby klienta, a w takiej sytuacji
    > już nie zamierzam do nich wracać.

    To jest reakcja na masowe zamykanie kont. Dobrze, że tak szybko sie
    opamiętali. Przynajmniej tyle. W tej sytuacji kto nie zamknął jeszcze całego
    rachunku moze sobie zostawić Plus Konto

    pzdr
    j.

  • 6. Data: 2005-04-19 14:24:45
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.vwbankdirect.pl/12626_13062.html

    heh........ i CO to zmieniło ???
    token do Edirect 1 zł - a do tej pory był za FREE
    a do Plus Konta koszt 36 zł wyraznie pisze :
    ..............W przypadku innych rachunków standardowa opłata wynosiła 36 zł
    rocznie.

    Tad

  • 7. Data: 2005-04-19 14:29:15
    Od: Major Bień <t...@s...pl>

    jst napisał(a):

    > To jest reakcja na masowe zamykanie kont. Dobrze, że tak szybko sie
    > opamiętali. Przynajmniej tyle. W tej sytuacji kto nie zamknął jeszcze całego
    > rachunku moze sobie zostawić Plus Konto

    Smród niestety pozostał. Jaką mam pewność, że we wrześniu nie zrobią
    opłaty za Pluskonto np. 10 zł. Sami widzicie, że są do tego zdolni. Ja
    ich omijam szerokim łukiem.

  • 8. Data: 2005-04-19 14:30:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > http://www.vwbankdirect.pl/12626_13062.html

    " Klienci używający tego kanału dostępu będą mieli
    możliwość _zakupu_ tokena za 1 zł.
    Klienci, którzy zdecydują sie na _zakup_ tokena w okresie
    od 1 maja do 30 września br. zapłacą tylko 1 zł
    za pierwszy rok jego użytkowania."

    He, he,
    jak już sobie _zakupię_ token
    to mam jeszcze płacić za używanie,
    a jak zamknę konto to może jeszcze
    mam _swoją_własność_ oddać bankowi?;-)

  • 9. Data: 2005-04-19 14:33:39
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości

> [...]
    > oszczędnościowo-rozliczeniowego
    > Konto e-direct. W przypadku innych rachunków standardowa opłata wynosiła

    to jest stara tabela. Nowa bedzie 1 maja. Jak rozumiem w nowej token bedzie
    kosztowal 1zl.

    D.

  • 10. Data: 2005-04-19 15:00:42
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    Krzysztof napisał:

    > http://www.vwbankdirect.pl/12626_13062.html

    "Klienci, którzy zdecydują sie na zakup tokena w okresie od 1 maja do 30
    września br. zapłacą tylko 1 zł za pierwszy rok jego użytkowania."

    No to ja jestem juz calkiem skolowany. Mialem zamiar zamknac e-direct, a
    zostawic plus konto z tokenem za 36 pln/rok. Mam rozumiec, ze musze teraz
    zamknac oba rachunki a nastepnie otworzyc nowe plus konto, aby zalapac sie
    na promocje 1 pln? "To wszystko jakies chore"

    Z.