  • 1. Data: 2005-04-19 14:42:15
    Temat: wyciag z banku po angielsku - jak ?
    Od: "Michał Kostrzewa" <m.kostrzewa @ wp.usunspacje.pl>

    Potrzebuje dwa egzemplarze wyciagu o stanie konta w jezyku angielskim (dla
    ambasady i szkoly w USA). Mam konto w Inteligo, a tam niestety nie
    wystawiaja takich wyciagów. Jak wybrnąć z tej sytuacji ?

  • 2. Data: 2005-04-19 14:43:39
    Temat: Re: wyciag z banku po angielsku - jak ?
    Od: zbihniew <z...@p...net>

    Michał Kostrzewa wrote:
    > Potrzebuje dwa egzemplarze wyciagu o stanie konta w jezyku angielskim (dla
    > ambasady i szkoly w USA). Mam konto w Inteligo, a tam niestety nie
    > wystawiaja takich wyciagów. Jak wybrnąć z tej sytuacji ?

    Czyli potrzebujesz polski i przetłumaczyć go (u przysięgłego tłumacza
    pewnie).

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 3. Data: 2005-04-19 14:44:02
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Michał Kostrzewa napisał(a):
    > Potrzebuje dwa egzemplarze wyciagu o stanie konta w jezyku angielskim (dla
    > ambasady i szkoly w USA). Mam konto w Inteligo, a tam niestety nie
    > wystawiaja takich wyciagów. Jak wybrnąć z tej sytuacji ?

    Tłumacz przysięgły?

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 4. Data: 2005-04-19 14:48:29
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 16:44:02 +0200, Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>
    napisał:

    > Tłumacz przysięgły?

    Jeżeli chodzi ściśle o stan konta, to tańsze i szybsze będzzie założenie
    sobie konta w banku, który oferuje taki ficzer jak angielskojezyczne
    wyciągi, przelanie sobie tam odpowiedniej kwoty i zrobienie wyciągu :)

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>

  • 5. Data: 2005-04-19 14:50:41
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    > Jeżeli chodzi ściśle o stan konta, to tańsze i szybsze będzzie założenie
    > sobie konta w banku, który oferuje taki ficzer jak angielskojezyczne
    > wyciągi, przelanie sobie tam odpowiedniej kwoty i zrobienie wyciągu :)

    Polecam do tego VW. Niestety nie wiem czy można mieć akurat po angielsku,
    ale po polsku na pewno i to za darmo

    bE

  • 6. Data: 2005-04-19 14:52:08
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Tak, to troll.

  • 7. Data: 2005-04-19 14:53:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    bERENICE napisał(a):

    > Polecam do tego VW. Niestety nie wiem czy można mieć akurat po angielsku,
    > ale po polsku na pewno i to za darmo

    Kretyn.

  • 8. Data: 2005-04-19 14:53:17
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    bERENICE napisał(a):

    > Polecam do tego VW. Niestety nie wiem czy można mieć akurat po angielsku,
    > ale po polsku na pewno i to za darmo

    No i wymiękłem....

    Zbyszek

  • 9. Data: 2005-04-19 15:06:41
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    T.Omasz napisał(a):

> [...]
    > założenie sobie konta w banku, który oferuje taki ficzer jak
    > angielskojezyczne wyciągi, przelanie sobie tam odpowiedniej kwoty i

    Zważywszy adrestów to - zwłaszcza w przypadku ambasady (domniemuję
    hamerykańskiej) - chyba lepiej mieć wyciąg za jakiś okres niż sam stan
    konta. ATSD znasz jakowyś bank (polski) z taką funkcjonalnością? dżast
    kjurios.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 10. Data: 2005-04-19 15:14:00
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-19 16:50- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    bERENICE, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Polecam do tego VW. Niestety nie wiem czy można mieć akurat po angielsku,
    > ale po polsku na pewno i to za darmo
    >
    > bE

    Dla takich jak ty mam sygnaturkę:
    --