  • 81. Data: 2005-04-12 08:33:35
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > VWlinia twierdzi, że karty płatniczej nie należy wysyłać razem z
    > wypowiedzeniem i tokenem, tylko zniszczyć i wywalić. Regulamin mówi
    > inaczej. Komu wierzyć? ;-)

    Jak przesyłacie tokeny, żeby się nie rozwaliły w podróży? Koperta zwykła
    i owinięty token, czy z koperta zabezpieczeniem? Zwrot uszkodzonego
    tokena to opłata 100 PLN :-)

  • 82. Data: 2005-04-12 08:42:33
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara said the following On 2005-04-12 10:33:
    [...]

    > Jak przesyłacie tokeny, żeby się nie rozwaliły w podróży? Koperta zwykła
    > i owinięty token, czy z koperta zabezpieczeniem? Zwrot uszkodzonego
    > tokena to opłata 100 PLN :-)
    W kopercie bąbelkowej - tak zresztą mi przysyłali przy wymianie.
    KJ

  • 83. Data: 2005-04-12 08:55:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > W kopercie bąbelkowej - tak zresztą mi przysyłali przy wymianie.
    > KJ

    Hyh - a ja tutaj krakalem i krakalem ;) To mnie niektore jednostki
    chcialy zagluszyc ;) No i wyszlo na moje. Szkoda tylko, ze zamiast od
    razu do grupy docelowej uderzac, albo pieniadze na co innego wydawac, to
    nasciagali "golodupcow". IMO oferta VW dalej jest bardzo ok - mimo tych
    5 zl.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 84. Data: 2005-04-12 09:27:39
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d3ft7b$gl4$1@news.elsat.net.pl...

    > Do czego zmierzam: czy mając same lokaty ma się dostęp do IVRu? Chyba
    > jednak nie...

    Dlatego PlusKonto nie zaszkodzi sobie zostawić.

  • 85. Data: 2005-04-12 09:35:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert Wicik <r...@M...onet.pl> wrote:
    > Jeśli ktoś robi dużo przelewów, to może się męczyć dalej z e-direct ;]

    Tu nie o przelewy chodzi tylko. O banmkomatach zapomniales? :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 86. Data: 2005-04-12 09:36:12
    Od: T...@s...co.uk

    In article <d3ecfa$77s$1@news.dialog.net.pl>,
    "Szymon" <v...@w...epf.pl> wrote:

    > W sumie jeśli masz mBank i korzystasz raz w miesiącu z bankomatu to też
    > wyjdzie 5zł, aczkolwiek ta rezerwa jest już znacząco niżej oprocentowana.

    Ale mBanku dochodza oplaty za ubepieczenie karty Visa Electron
    (2,5zl/miesiac). No i te przelewy... Wychodzi wiecej. Nie mowie o
    oprocentowaniu (1,5%)...

    TA

  • 87. Data: 2005-04-12 09:37:24
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d3g14u$h0g$1@news.elsat.net.pl...

    > Jak przesyłacie tokeny, żeby się nie rozwaliły w podróży? Koperta zwykła i
    > owinięty token, czy z koperta zabezpieczeniem? Zwrot uszkodzonego tokena
    > to opłata 100 PLN :-)

    Ja zamierzam wysłać w kopercie bąbelkowej :)

  • 88. Data: 2005-04-12 09:43:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik <T...@s...co.uk> wrote:
    > Ale mBanku dochodza oplaty za ubepieczenie karty Visa Electron
    > (2,5zl/miesiac). No i te przelewy... Wychodzi wiecej. Nie mowie o
    > oprocentowaniu (1,5%)...

    Ktos Cie oszukal ;)
    Ubezpieczenie nie jest obowiazkowe i kosztuje 1,70 zl miesiecznie:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-velectron-
    debet.html

    Oprocentowanie na eMAXie masz 4% - a mozesz skorzystac z automatycznego
    przesuwania kasy na wyzej oprocentowany rachunek.
    No i jest jeszcze eMAX+ ;)

    Ale tak ogolnie - ja i tak wole jedna oplate miesieczna i brak oplat za
    przelewy... :P

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 89. Data: 2005-04-12 09:49:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert Wicik <r...@M...onet.pl> wrote:
    > Ostatnio coraz mniej gotówki potrzebuję, a i bankomatów mam wokół
    > różnych w razie potrzeby :)

    Dlatego moga sie pozbyc kosztotworczej "stonki" ;) i podwyzszyc
    oprocentowanie... :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 90. Data: 2005-04-12 09:56:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Dlatego moga sie pozbyc kosztotworczej "stonki" ;) i podwyzszyc
    > oprocentowanie... :D

    I z tym się zgadzam w 100%. To było pewne, że jakieś opłaty w przypadku
    VW musiały zostać wprowadzone. Ale zdecydowanie bardziej odpowiadają mi
    opłaty np. w zależności od salda. A tak, to oberwało się po równo i
    stonce i tym, na których bank zarabiał.