  • 61. Data: 2005-04-11 18:56:38
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Wiesz - ale ja wtedy wole doplacic 2 zl miesiecznie i miec wszystkie w
    > BOSiu (i tak tez mam ;)

    Nie mogę znaleźć na ich stronie TOiP, więc domyślam się, że te 2zł to za
    prowadzenie konta. Dodaj też 1zł za kartę odnowioną, zabawny limit wypłaty z
    bankomatu (5x mniejszy jak w mBanku).... Do tego token za 50zł... Ale OK -
    każdemu według potrzeb jak to mówią.

  • 62. Data: 2005-04-11 19:07:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Szymon <v...@w...epf.pl> wrote:
> [...]
    > wypłaty z bankomatu (5x mniejszy jak w mBanku).... Do tego token za
    > 50zł... Ale OK - każdemu według potrzeb jak to mówią.

    Za 7 zl masz wszystkie bankomaty za free bez limitow + do tego
    placowki...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 63. Data: 2005-04-11 19:22:28
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Za 7 zl masz wszystkie bankomaty za free bez limitow + do tego
    > placowki...

    przepraszam, nie zrozumiałem, wydawało mi się, że szukamy alternatywy dla VW
    za 5zł.

  • 64. Data: 2005-04-11 19:29:52
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 11 Apr 2005 17:47:22 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Ma: token, bezplatne przelewy za stala oplate, tanie bankomaty, wysokie
    >oprocentowanie.

    I konsultantów od do :-)
    Może się rozbestwiłem, ale inne banki przyzwyczaiły mnie do 24h.
    Opłata - OK, ale coś w zamian.

    G.

  • 65. Data: 2005-04-11 19:38:14
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    "Szymon" <v...@w...epf.pl> napisał:

    > Tylko wiesz... W tej chwili jak masz 5000zł (suma celowa, by PRO w lukasie
    > było za darmo przy stałych wpływach) to masz 5% na rok (stała). W VW masz
    > 6,10% dla Plus Ceryfikat. Zatem 55zł jesteś na plusie, więc wychodzi
    > niemal
    > na jedno, a z każdą złotówka VW ma przewagę.

    A kiedy zniesli podatek belki? A glejty z certyfikatem to sie za darmo
    wyślą? (czepiam sie :)

    Ale masz racje, migracja vw->lukas przy oszczednosciach c.a. >10k bedzie
    nieoplacalna.

    Z.

  • 66. Data: 2005-04-11 19:39:15
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Szymon wrote:

    > Jednak BZWBK i Euronet nie jest wszędzie. Mieć do dyspozycji tysiąc
    > bankomatów a 7.000 to jednak "drobna" różnica.

    To jest już sprawa indywidualna, zależnie od tego co kto ma do dyspozycji.

  • 67. Data: 2005-04-11 19:56:30
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 11 Apr 2005 19:29:52 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

    >I konsultantów od do :-)
    >Może się rozbestwiłem, ale inne banki przyzwyczaiły mnie do 24h.
    >Opłata - OK, ale coś w zamian.

    A, i jeszcze jedno. Oficjalny komunikat do Amry to umieli wyslac, a w
    aktualnosciach na WWW zero informacji. Takiej polityki to ja nie
    akceptuje.

    G.

  • 68. Data: 2005-04-11 20:24:22
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
    > VWlinia twierdzi, że karty płatniczej nie należy wysyłać razem z
    > wypowiedzeniem i tokenem, tylko zniszczyć i wywalić. Regulamin mówi
    > inaczej. Komu wierzyć? ;-)

    Mi to samo powiedzieli - więc napisałem w wypowiedzeniu:

    "W załączeniu przesyłam token nr XXXXXXX wydany do konta. Kartę
    płatniczą VISA Electron nr XXXX XXXX XXXX XXXX, zgodnie z poleceniem
    konsultanta banku, zniszczyłem."

    A w rzeczywistości przejechałem po niej magnesem neodymowym i zostawię
    sobie na pamiątkę.

    Zresztą zastrzeżenie karty w przypadku zniszczenia/zgubienia jest
    darmowe - więc co najwyżej pisemnie zawiadomiłem bank, że mi się
    zniszczyła. Nowej nie chcę bo i tak się wyprowadzam :)

  • 69. Data: 2005-04-11 20:40:54
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d3dsr3$3qm$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > I przeniesc sie do Pekao ;)

    Nikt normalny i z regularnym dopływem gotówki nie korzysta jedynie z
    oferty Biedronki. Nie ma więc potrzeby się przenosić, a jedynie
    zamknąć za sobą drzwi do Biedronki, która właśnie straciła swoją USP.

    Renata

  • 70. Data: 2005-04-11 20:50:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Samotnik napisał(a):

    > Dopiero co otworzyłem, a już trzeba zamykać. ;) Poza darmowym
    > prowadzeniem ten bank przecież NIC nie oferuje. A ten dziadowski
    > interfejs na WWW, w którym muszę trzy razy kliknąć, żeby w końcu
    > zobaczyć stan rachunku, to już mnie dobija w ogóle.

    Interfejs jak interfejs - w BOS-iu jest podobny. Ale opłata 5 zł za
    rachunek w banku, który nie ma placówek to (w porównaniu z ofertą innych
    dużych banków) trochę za dużo...

    K.

    P.S. A jeśli mam rachunek e-direct i token do niego ważny do 2009 i
    otworzę teraz Plus konto a potem e-direct zamknę to chyba nic nie zapłacę?