  • 1. Data: 2005-05-09 18:49:29
    Temat: [VW] Ciecie kosztów i ciekawostka
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Jak pewnie niektórzy wiedzą, zamknąłem konto w VWbankDirect. Na
    wypowiedzeniu nie zazanaczałem wcale, aby dostać jakiekolwiek
    potwierdzenie. Trochę mnie więc zaskoczyły 2 (oddzielne) przesyłki z VW
    jedna z potwierdzeniem zamknięcia +konta, druga - eDirect. To tyle w
    temacie cięcia kosztów przez VW. :-)

    A ciekawostka... jedna z tych kopert w miejscu znaczka miała "Opłata
    pobrana. Umowa z RUP Warszawa Śródmieście z dnia 02.09.2002r. *Nadano w
    UP Warszawa 1*" i stempel "Warszawa 100".

    Tak więc, albo ja czegoś nie rozumiem, albo jedna z tych informacji jest
    nieprawdziwa :-)

    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 2. Data: 2005-05-09 20:17:38
    Temat: Re: [VW] Ciecie kosztów i ciekawostka
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > potwierdzenie. Trochę mnie więc zaskoczyły 2 (oddzielne) przesyłki z VW
    > jedna z potwierdzeniem zamknięcia +konta, druga - eDirect. To tyle w

    Zgadza się, dwie sztuki
    i zamiast wyciagu - potwierdzenia zamknięcia rachunków
    Chyba się upomnę o wyciąg ;-)

    > A ciekawostka... jedna z tych kopert w miejscu znaczka miała "Opłata
    > pobrana. Umowa z RUP Warszawa Śródmieście z dnia 02.09.2002r. *Nadano w
    > UP Warszawa 1*" i stempel "Warszawa 100".

    A u mnie W-wa 66, może roznoszą to po różnych pocztach,
    żeby nikt nie wiedział ile musieli zamknąć rachunków?;-)))

  • 3. Data: 2005-05-10 04:14:02
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 9 May 2005 22:17:38 +0200,
    osoba podpisana: S.T. <n...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > A u mnie W-wa 66, może roznoszą to po różnych pocztach,
    > żeby nikt nie wiedział ile musieli zamknąć rachunków?;-)))

    A nie, drga przesyłka była też z Warszawa 66, ale tam przynajmniej nie
    było na nadruku, że nadano w jednym urzędzie, a na stemplu - że w innym.

    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 4. Data: 2005-05-10 05:17:49
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > To tyle w
    > temacie cięcia kosztów przez VW. :-)

    Rzeczywiscie gdyby VW zrezygnowal z wyciagow papierowych, potwierdzen
    zalozenia i rozliczenia lokaty oplata moglaby wynosic nie 5pln a np 3 czy 2.
    Ale tam nikt nie jest w stanie tego pojac ze w dobie internetu w banku
    praktycznie wirtualnym nie kazdy potrzebuje masy papierow, a jak potrzebuje
    to moze niech zaplaci ekstra?

    GP

  • 5. Data: 2005-05-10 05:24:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ATZ Rzeszow wrote:

> [...]
    > praktycznie wirtualnym nie kazdy potrzebuje masy papierow, a jak potrzebuje

    to niestety tak nie działa.
    Patrzy się na krzywą, czy liczba klientów / depozytów spada, czy nie.
    Skoro nie to znaczy, że 5 zł może być.
    Kogo obchodzi jakiś internet i potrzeby ludzi.
    Jak zacznie spadać, to wtedy się obniży.

  • 6. Data: 2005-05-10 05:26:14
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisal:
    > i zamiast wyciagu - potwierdzenia zamknięcia rachunków
    > Chyba się upomnę o wyciąg ;-)

    Dowiadywałem się na infolinii - wyciągi przyjdą jak zwykle.

    Pozdrawiam
    Tomasz Tybulewicz

    --
    http://tybulewicz.com
    Programista - organizm białkowy przetwarzający kofeinę na oprogramowanie.