  • 1. Data: 2005-05-09 19:33:05
    Temat: przechowywanie dowodow wplaty - jak dlugo?
    Od: tenesu <t...@n...net>

    mam pytanie, jak dlugo bank PKO BP przechowuje kopie dowodow wplaty na
    rachunki w tym banku. w szczegolnosci interesuje mnie, czy mozna w ich
    zasobach archiwalnych znalezc kopie dowodu wplaty z 1989 roku? :-)

    --
    tenesu

  • 2. Data: 2005-05-09 19:37:12
    Temat: Re: przechowywanie dowodow wplaty - jak dlugo?
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    tenesu napisał(a):
    > mam pytanie, jak dlugo bank PKO BP przechowuje kopie dowodow wplaty na
    > rachunki w tym banku. w szczegolnosci interesuje mnie, czy mozna w ich
    > zasobach archiwalnych znalezc kopie dowodu wplaty z 1989 roku? :-)

    IMO 5 lat. Więc nie powinny być już dostępne. Istnieje teoretycznie
    możliwość, że nie zdążyli się ich jeszcze pozbyć, jednak nawet jeśli tak
    jest to pewnie nie będzie się nikomu chciało szukać i odpowiedzą Ci, że
    nie mają obowiązku trzymać.