  • 1. Data: 2005-05-09 18:01:24
    Temat: Konto osobiste w ing banku śląskim ktos ma???
    Od: "K" <t...@o...pl>

    MAm pytanie czy polecacie konto w ing banku ślaskim???

  • 2. Data: 2005-05-09 18:57:11
    Temat: Re: Konto osobiste w ing banku śląskim ktos ma???
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    do grudnia br. polecam,

    najciekawsza kombinacja:
    Konto z Lwem Studenta 2PLN/msc. i przelewy free + karta przedpłacona
    podróżnik 9PLN :) - można mieć nawet z imieniem i nazwiskiem za 9PLN ale
    już pisałem na grupie co i jak :D

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    67 1060 0076 0000 3020 0120 2620

  • 3. Data: 2005-05-09 19:15:44
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-05-09, K <t...@o...pl> wrote:
    > MAm pytanie czy polecacie konto w ing banku ślaskim???

    Mam, działa, problemów nie ma.
    Obsługa w Odziale bardzo miła, stara się.
    Wszelkie dotychczasowe reklamacje dot. złego naliczania prowizji
    (zdażyło się dwa razy ) ropatrzone w ciągu dnia, oddzwaniają
    i informują o przyczynie itp, itd.

    Na razie mam komfort za free do końca Sierpnia, i jeśli tak dalej będzie
    zostawie je sobie jako główne konto :)

    Ogólnie jestem zadowolony. Jeśli jeszcze wprowadzą III sesję elixir'u
    wychodzącą będzie wręcz bardzo dobrze.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2005-05-09 19:17:58
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-09 Marcin Kubiczek napisał(a);

    > najciekawsza kombinacja:
    > Konto z Lwem Studenta 2PLN/msc. i przelewy free [...]

    Wpadlem na ten sam pomysl :) Tyle ze ja zamowilem debetowa Maestro i
    zastanawiam sie czemu Ty zdecydowales sie na przedplacona (chyba nawet
    drozsza bo ta debetowa do rachunku kosztuje 0,50/mies.)?

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 5. Data: 2005-05-09 19:29:56
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    debetowa to 50 gr przy nie wykonaniu transakcji, karta ważna 24 miesiące
    czyli 12 zł, a karta przedpłacona to tylko 9 zł raz na zawsze, więc nie
    musisz extra na siłę miesięcznie 200 zł wydawać (lub ile tam jest bo nie
    pamiętam) :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 6. Data: 2005-05-09 19:48:31
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    http://www3.ing.pl/u235/navi/110184/ - myslalem ze na rok?

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 7. Data: 2005-05-09 20:05:49
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

> [...]
    > czyli 12 zł, a karta przedpłacona to tylko 9 zł raz na zawsze, więc nie
    > musisz extra na siłę miesięcznie 200 zł wydawać (lub ile tam jest bo nie
    Jesteś pewien że podróżnik jest ważny dożywotnio? Bo ja zrozumiałem że te 9
    zł to na czas wazności karty a te które mieli w oddziale to do czerwca
    2006!! Więc?!
    Pozdrawiam Tomek.

  • 8. Data: 2005-05-09 20:24:32
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    no ok, nie chodzi mi że dożywotnio, ale po pierwsze z góry za cały okres
    ważności, a po drugie że nie trzeba kombinować z płatnościami miesięcznymi
    kartą

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 9. Data: 2005-05-09 20:37:00
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Kubiczek napisał(a):

    > no ok, nie chodzi mi że dożywotnio, ale po pierwsze z góry za cały okres
    > ważności, a po drugie że nie trzeba kombinować z płatnościami miesięcznymi
    > kartą

    Ale trzeba kombinować z przelwami przy każdorazowym skorzystaniu z
    karty. Warto dla tych - w "najlepszym" wariancie - paru złotych w skali
    roku?

  • 10. Data: 2005-05-09 20:52:57
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

> [...]

    > no ok, nie chodzi mi że dożywotnio, ale po pierwsze z góry za cały
    > okres ważności, a po drugie że nie trzeba kombinować z płatnościami

    Prawda, ale nawet jesli nie zrobisz transakcji za odpowiednia sume to
    zaplacisz maksymalnie 6zl/rok czyli mniej niz za przedplacona. A
    pomijajac to IMHO wygodniej korzysta sie z debetowej - operacje widac
    na rachunku, pieniadze nie "gina" w jakiejs otchlania kartowej tylko sa
    caly czas dostepne.

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com