  • 41. Data: 2022-10-08 21:29:05
    Temat: Re: Uwaga na terminale w AUCHAN
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    W dniu 2022-10-07 o 21:57, Kamil Jońca pisze:

    > Otwarcie bramki kodem paskowym z paragonu jest w lidlu,

    Tak się składa, że kupuję stale w Lidlu, ale w 3 różnych miastach. Nigdy nie
    spotkałem się z bramką w Lidlu!.

    Może bramki są tam gdzie są niesolidni klienci ;)
    Ops. A może bramki są tylko przy kasach samoobsługowych?

    --
    Boguś

  • 42. Data: 2022-10-08 21:32:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Boguś <t...@w...pl> writes:

    > Tak się składa, że kupuję stale w Lidlu, ale w 3 różnych
    > miastach. Nigdy nie spotkałem się z bramką w Lidlu!.
    >
    > Może bramki są tam gdzie są niesolidni klienci ;)
    > Ops. A może bramki są tylko przy kasach samoobsługowych?

    Tak. Tylko przy samoobsługowych.
    KJ

  • 43. Data: 2022-10-09 00:46:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Taka dodatkowa obserwacja. U mnie jest 6 terminali kasowych
    samoobsługowych bez wag. Korzystam z nich losowo. Dziś skorzystałem z
    tego, na którym poprzednio mi się wyświetlił komunikat i ponownie to
    samo. Czyli najprawdopodobniej tylko jeden z nich ma tą dziwną
    funkcjonalność. Pytanie wyświetlane brzmi "Czy chcesz wspomóc
    biednych?". Żeby kontynuować transakcję trzeba nacisnąć tak lub nie. Nie
    ma nigdzie bliższej informacji, co to za biedni i kto to organizuje. Nie
    miałem czasu pytać obsługi o szczegóły. Znowu kwota pomiędzy 1 a 2 zł,
    ale kwota tym razem nie korespondowała z należnością.

    --
    Robert Tomasik

  • 44. Data: 2022-10-09 11:59:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-07-października-2022 o 21:53, Robert Tomasik pisze:
    > Są kasy samoobsługowe, ale nie widziałem, by się gdzieś ów paragon
    > przykładało.

    To świadczy o niefrasobliwości dyrekcji tego sklepu ;)

    Tak wiem u Was wszyscy uczciwi

    Albo ten lindl tak mały że ma dwie kasy samoobługowe przy których cały
    czas stoi pracownik ;-)

  • 45. Data: 2022-10-09 12:00:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-08-października-2022 o 21:29, Boguś pisze:
    > Ops. A może bramki są tylko przy kasach samoobsługowych?

    Przecież mówimy o kasach samoobsługowych

  • 46. Data: 2022-10-09 12:02:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-06-października-2022 o 21:10, Robert Tomasik pisze:
    > Na co mi ten paragon? Przeważnie kupuję coś za kilka złotych. Jeśli
    > nawet biorę paragon, to trafia do kosza jeszcze na terenie tego pacyka z
    > kasami.

    Ale drukowanie świadczy o poprawności transakcji.

    A co będzie jak Ci kiedyś pociągnie paragon x 3 5 10 z konta

    albo zostaniesz złodziejem bo nie zapłaciłeś?

  • 47. Data: 2022-10-09 12:34:38
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    > Zawsze bierzesz paragon? Bo ja często nie.

    A mnie się kiedyś zdarzyło, że płaciłem za bilet kolejowy w kasie na
    dworcu, dostałem slip i bilet, z wywieszonym językiem gonię do pociągu i
    wsiadam niemal w ostatniej chwili. Odsapnąłem, wyciągam papierki z
    kieszeni - rzut oka na slip, a tam ,,ODMOWA" w rewersie.

    --
    Grzexs

  • 48. Data: 2022-10-09 14:53:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.10.2022 o 11:59, _Master_ pisze:
    > To świadczy o niefrasobliwości dyrekcji tego sklepu ?
    > Tak wiem u Was wszyscy uczciwi
    > Albo ten lindl tak mały że ma dwie kasy samoobługowe przy których cały
    > czas stoi pracownik ?

    LIDLi mamy kilka. W żadnym z nich nie widzi9ałem tej bramki na paragony.
    Faktycznie jakieś kobiety z obsługi się tam kręcą. U nas są chyba po 4
    kasy samoobsługowe.

    --
    Robert Tomasik

  • 49. Data: 2022-10-09 14:55:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.10.2022 o 12:02, _Master_ pisze:
    > Ale drukowanie świadczy o poprawności transakcji.

    Wiem.

    > A co będzie jak Ci kiedyś pociągnie paragon x 3 5 10 z konta

    To mi slip nie pomoże, bo mogło ich być więcej. Ale można sprawdzić, że
    do jednego numeru paragonu jest więcej obciążeń/

    > albo zostaniesz złodziejem bo nie zapłaciłeś?

    Nikt nie jest doskonały :-)

    --
    Robert Tomasik