  • 1. Data: 2004-07-18 09:02:23
    Temat: darmowy program do zarzadzania finansami?
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    moglibyscie mi polecic jakis darmowy program do zarzadzania finansami
    osobistymi? poki co natrafilem na eportfel. ktos go uzywa? jak go
    oceniacie? a moze znacie cos lepszego?

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 2. Data: 2004-07-18 12:44:13
    Temat: Re: darmowy program do zarzadzania finansami?
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    Uzytkownik "Solos" <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl> napisal w wiadomosci

    > moglibyscie mi polecic jakis darmowy program do zarzadzania finansami
    > osobistymi? poki co natrafilem na eportfel. ktos go uzywa? jak go
    > oceniacie? a moze znacie cos lepszego?

    Tez mialem ten problem i dalem za wygrana az nie znalazlem AceMoneyLite.
    Prosty, prosty, prosty i... darmowy. Oczywiscie jest takze wersja PL.

    --
    radar

  • 3. Data: 2004-07-18 13:46:19
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "radar" <_sara_@_post.pl_> wrote in message
    > Tez mialem ten problem i dalem za wygrana az nie znalazlem AceMoneyLite.
    > Prosty, prosty, prosty i... darmowy. Oczywiscie jest takze wersja PL.

    Darmowy, ale tylko przez 30 dni.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 4. Data: 2004-07-18 13:51:39
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    Sorki - przez pomylke sciagnalem evaluation zamiast lite.

  • 5. Data: 2004-07-18 14:45:10
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:cddv6r$2qs9$5@mamut1.aster.pl...

    > Sorki - przez pomylke sciagnalem evaluation zamiast lite.

    Od siebie dodam, że Lite umożliwia zdefiniowanie tylko jednego konta ale to
    chyba jedyne ograniczenie

    --
    radar

  • 6. Data: 2004-07-18 16:29:32
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl> wrote:
    > moglibyscie mi polecic jakis darmowy program do zarzadzania finansami
    > osobistymi? poki co natrafilem na eportfel. ktos go uzywa? jak go
    > oceniacie? a moze znacie cos lepszego?

    GNUcash
    http://www.gnucash.org/

    --