  • 11. Data: 2021-05-25 21:04:41
    Temat: Re: UWAGA na Lokata Facto
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    news:m3mtsj0wqa.fsf@pm.waw.pl...

    > Dokument tożsamości jest potrzebny tylko w czasie osobistej wizyty
    > w banku. Czy umowa przewiduje obowiązek informowania banku o zmianie DO?
    > Jaki jest tego cel?

    Tego konkretnie nie znam ale w niektórych regulaminach jest jawnie napisany
    wymóg aktualizacji.

    Arek

  • 12. Data: 2021-05-25 21:17:18
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "PP" <p...@p...org.pl> napisał w wiadomości

    > Mi też żaden inny nie zablokował. Millenium straszy, że zablokuje po
    > upływie bodajże 3 miesięcy.

    Dawno, dawno temu w Kredyt Banku i Pekao wypłacałem po prawie
    2 latach. W Pekao zaatakowano mnie o nieważność, i "nie będzie mógł
    Pan wypłacić pieniędzy". Za chwilę wróciłem z kasy i pomachałem
    pani kilkoma stówkami. Mina niezapomniana! Wypłaciłem na IKM.
    W kasie KB na Visę elektron z zerowym limitem operacji, służyła
    właśnie tylko jako identyfikacyjna, do pewnej kwoty wypłata bez dowodu.
    Jeszcze śmieszniej: do nieco większej z dodatkowym dokumentem np. prawem
    jazdy.
    Tzn. dowód wymieniłem chyba z półrocznym poślizgiem ale banków nie
    spieszyłem informować. Czekałem aż im zmięknie rura i przestaną się
    upierać na kserowanie DO.

    Arek

  • 13. Data: 2021-06-15 12:27:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Kamil Jońca.
    On 25.05.2021 11:45 you wrote:

    > Sugerujesz, że znakomita większość banków działających w Polsce nie
    > wie co robi? Jakoś żaden nie zablokował mi dostępu do konta z tego
    > powodu. KJ

    No to dzisiaj mi mBank zablokował możliwość wykonania przepisów. 3
    miesiące po utracie ważności.
    Złożyłem reklamację na jakiej podstawie dokładnie.
    Ciekawe co odpiszą. Mlinka twierdzi że na podstawie pkt 12.2.a
    regulaminu, ale dokładnie na podstawie którego z wymienionych tam
    dokumentów to tego nie wiedziała.

    Na miesiąc odblokowali dostęp. Zobaczę co odpiszą na reklamację.

    --
    Pete