  • 1. Data: 2021-05-17 10:08:02
    Temat: [OT] Jebać programistów a zwłaszcza aplikacji bankowych
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Akceptowałem przez bank podpis zaufany. Szkoła dla 8-klasisty ;-)
    Za pierwszym razem aplikacja bankowa wystrzeliła mnie w kosmos po
    prawidłowym podpisie.
    Za drugim razem (drugi rodzic) ładnie powróciła na stronę rejestracji i
    dostałem komunikat że wniosek można wysłać bo jest już podpisany.

    Ale NIE Ale NIE ... Sekretarka ze szkoły dzwoni ze muszą być dwa podpisy

    Robiłem wszystko IDENTYCZNIE

    I jak tu powierzać pieniądze takim TĘPAKOM ;-)

  • 2. Data: 2021-05-17 10:46:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 May 2021 10:08:02 +0200, _Master_ napisał(a):

> [...]
    >
    > Robiłem wszystko IDENTYCZNIE
    >
    > I jak tu powierzać pieniądze takim TĘPAKOM ;-)

    Współczujemy z powodu braku wystarczającej inteligencji :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 3. Data: 2021-05-17 11:00:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 17 maja 2021 o 10:46:43 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Współczujemy z powodu braku wystarczającej inteligencji :)

    Myślisz, że ktoś mu powierza pieniądze? ;>

  • 4. Data: 2021-05-17 11:27:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Spijacie sobie z dzióbków czy robicie coś więcej? ;-)

  • 5. Data: 2021-05-17 13:14:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-05-17 o 10:08, _Master_ pisze:

    > I jak tu powierzać pieniądze takim TĘPAKOM ;-)

    A skąd wniosek, że to aplikacja bankowa?
    Bo ja np korzystam czasem z profilu zaufanego a czasem
    z kwalifikowanego podpisu i w różnych miejscach gdzie
    jakaś weryfikacja jest wymagana działa to różnie.
    Jeśli w danym miejscu stale działa źle (niezależnie czym
    się loguję) to znaczy, że platforma ma problemy.

  • 6. Data: 2021-05-17 14:02:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-17-maja-2021 o 13:14, cef pisze:
    > A skąd wniosek,
    Nie mam narzędzi aby stwierdzić kto tu bardziej winny bank czy profil
    zaufany. Wiem że wykonując identyczne operacje mogę się spodziewać
    różnego efektu. Raz bank podpisał i przekazał info a raz NIE.
    W tym momencie czekam na weryfikację kolejnego wniosku bo pierwszy
    został odrzucony.
    Tak czy siak DUPY DALI PROGRAMIŚCI.

  • 7. Data: 2021-05-17 22:16:14
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2021-05-17 o 13:14, cef pisze:

> [...]
    > Jeśli w danym miejscu stale działa źle (niezależnie czym
    > się loguję) to znaczy, że platforma ma problemy.

    Epuap zwykle ma problemy - zwłaszcza z podpisem kwalifikowanym ;)
    - zaufanym dużo łatwiej podpisac

    Pozdro

  • 8. Data: 2021-05-18 00:38:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60a22463$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > I jak tu powierzać pieniądze takim TĘPAKOM ;-)

    Jebać manageróf

    Z epoki linków przeszliśmy na epokę drażetek.

    landrynka zielona saldo
    landrynka czerwona kredyt

    W ciągu 4 lat wszystkie strony bankowe zostały zjebane.
    Ekrany 3840 x 2160 i chuja widać.

    PKO BP liderem dobrej zmiany.

    --
    Piotrek