  • 11. Data: 2022-04-25 18:07:48
    Temat: Re: Sprawdzenie czy płacisz swoją kartą płatniczą
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 15:38, J.F pisze:

    > Masz na mysli telefony z NFC, blik czy jeszcze cos innego?

    PRZELEW. ZWYKŁY PRZELEW.

    > A ta reszta technologii to bedzie za darmo?
    > Bo gotówka też kosztuje ...

    Jak coś faktycznie kosztuje to się za to pobiera opłatę a nie ściemnia
    wiborami, kartami, limitami.

    To jest traktowanie klienta jak debila.

    Z takimi się nie rozmawia i ręki nie podaje.

  • 12. Data: 2022-04-25 18:35:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-25 o 18:04, _Master_ pisze:

    > Jak zwykle nie rozumiesz bezsensowności w dzisiejszych czasach
    > pośrednika między dwoma kontami bankowymi
    >
    > Masz wyprany beret. Już tego nie udźwigniesz ;-)

    Postaraj się napisać o co chodzi.
    Najlepiej zdaniami oznajmującymi.
    Gdzie jest bezsensowność i dokładnie czego.
    I jak się do tego ma karta z jej napisami.

  • 13. Data: 2022-04-25 18:44:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Karta nie jest nikomu potrzebna z praktycznego punktu widzenia.

    Wszystkie jej funkcje dziś spełnia komputer i smartfon

    Prosty transfer pieniędzy pomiędzy dwoma kontami bankowymi

    A i ślad węglowy mniejszy.

    SZACHAMAT ;-)

  • 14. Data: 2022-04-25 19:41:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 25 kwietnia 2022 o 18:44:34 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Karta nie jest nikomu potrzebna z praktycznego punktu widzenia.
    >
    > Wszystkie jej funkcje dziś spełnia komputer i smartfon
    >
    > Prosty transfer pieniędzy pomiędzy dwoma kontami bankowymi

    Recytuj z pamięci swój numer konta.
    I dawaj sprzedawcy upoważnienie do obciążeń.
    Karta ma większy ślad węglowy niż smarkfon - rzekł debil pewnego dnia.

    A wiesz, że w Biblii jest napisane, że Boga nie ma?
    Dokladnie tak: "Boga nie ma."
    Tyle że pełen cytat wyglada tak: "Boga nie ma - powiedział głupiec w swoim sercu."
    I żebyś miał jasność na poziomie klasy eSów - w symbolice Biblii rozum jest w sercu.

  • 15. Data: 2022-04-25 20:03:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 19:41, Dawid Rutkowski pisze:

    > Recytuj z pamięci swój numer konta.

    Ty jakiś niedzisiejszy jesteś.

    Jak do kogoś dzwonisz to za każdym razem wprowadzasz numer z klawiatury?

    A jak dodasz do tego kod QR.

    Jakie jeszcze przeszkody wymyślisz?

    Faszynujące jak dzisiejsi nowocześni chłopcy mają małe pojęcie o
    technologii?

    A można pójść dalej. Rozpoznawanie twarzy

    A nawet... UWAGA. laserowa identyfikacja człowieka po rytmie bicia
    serca. Nawet na dużą odległość.

    Tak wiem. To jest postępująca inwigilacja.
    Ale czym się różni od obecnej?

    > Karta ma większy ślad węglowy niż smarkfon - rzekł debil pewnego dnia.

    Odpowiedz na pytanie: Czy nosisz przy sobie smartfona?

    Jeśli TAK to zbędny kawałek plastiku powiększa ślad węglowy.

    SZACHAMAT '_

> [...]
    > I żebyś miał jasność na poziomie klasy eSów - w symbolice Biblii rozum jest w

    Czy to ma znaczyć że Twoje przywiązanie do kawałka plastiku i haraczu z
    tego wynikającego ma charakter religijny?

    To by dużo tłumaczyło ;-)

  • 16. Data: 2022-04-25 20:05:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-25 o 18:44, _Master_ pisze:
> [...]
    >
    > Wszystkie jej funkcje dziś spełnia komputer i smartfon
    >
    > Prosty transfer pieniędzy pomiędzy dwoma kontami bankowymi

    To nawet nie jest garde :-)
    Wygoda przelewu wobec użycia karty -
    chyba Cię pogięło.
    Poza tym ja wolę użyć karty a nie smartfona.

  • 17. Data: 2022-04-25 20:17:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 20:05, cef pisze:

    > Wygoda przelewu wobec użycia karty -

    Jeśli można zrobić szybki "przelew" między kartą a kontem sklepu to co
    stoi na przeszkodzie zrobienia tak samo szybkiego przelewu między dwoma
    kontami bankowymi?

    Wytłumacz ale konkretnie a nie w oparciu o Twoje przyzwyczajenie do
    płacenia kolejnego podatku banksterce.

    > chyba Cię pogięło.
    > Poza tym ja wolę użyć karty a nie smartfona.

    W wolnym świecie ekscentrykom którzy mają w dupie ślad węglowy (materiał
    + moc obliczeniowa) wolno posługiwać się nawet pejsem stetryczałego Żyda ;-)

    Nie zmuszaj innych do pojebanego bitcoinowego wydobycia ;-)

  • 18. Data: 2022-04-25 20:57:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-25 o 20:17, _Master_ pisze:

    > Jeśli można zrobić szybki "przelew" między kartą a kontem sklepu to co
    > stoi na przeszkodzie zrobienia tak samo szybkiego przelewu między dwoma
    > kontami bankowymi?

    Jak technicznie szybko wymienić informację miedzy tym kontami?
    Proponujesz coś zamiast karty czyli nadal jest ten sam sposób.

    > Wytłumacz ale konkretnie a nie w oparciu o Twoje przyzwyczajenie do
    > płacenia kolejnego podatku banksterce.

    A ten transfer, o którym myślisz to krasnoludki przenoszą pieniądze czy też
    bank się tym karmi?

    > W wolnym świecie ekscentrykom którzy mają w dupie ślad węglowy (materiał
    > + moc obliczeniowa) wolno posługiwać się nawet pejsem stetryczałego Żyda
    > ;-)

    Po co mieszasz do tego jakieś kwestie religijne.
    Nie jest dla mnie problemem Twoja narodowość i
    w zasadzie mnie nie interesuje.
    Światopoglądowo zostawiasz swój ślad na tej grupie ale
    z odniesieniem do meritum nadal słabo jest.

  • 19. Data: 2022-04-25 20:59:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> writes:

    > Zawsze można reklamować.

    Aczkolwiek reklamacja transakcji dokonanej kartą (nie numerem itp),
    która następnie była używana przez "właściwą" osobę, może być drogą
    przez mękę.

    W dalszym ciągu można dokonywać transakcji z użyciem paska albo innego
    żelazka. Są też np. takie miejsca, gdzie nie ma energii elektrycznej,
    a kartą da się zapłacić - a przynajmniej tak było jakiś czas temu, może
    teraz są baterie słoneczne.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 20. Data: 2022-04-26 19:23:58
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.04.2022 o 20:59, Krzysztof Halasa pisze:

> [...]
    > żelazka. Są też np. takie miejsca, gdzie nie ma energii elektrycznej,
    > a kartą da się zapłacić - a przynajmniej tak było jakiś czas temu, może

    Do paska wydrukowane nazwisko nic chyba nie daje.

    A żelazko - karta wypukła to już teraz taki biały kruk trochę.

    MJ