  • 1. Data: 2023-02-17 12:58:12
    Temat: Santek rozsyla sms-y?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Drogi Dawidku, wkrótce wyślemy Ci SMS-a z numeru 661 00* ***, na którego musisz
    odpowiedzieć.
    ..... Bank Polska"?

  • 2. Data: 2023-02-17 18:33:10
    Temat: Re: Santek rozsyla sms-y?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 17 lutego 2023 o 12:58:16 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > "Drogi Dawidku, wkrótce wyślemy Ci SMS-a z numeru 661 00* ***, na którego musisz
    odpowiedzieć.
    > ..... Bank Polska"?

    Jak mus to mus.
    Będziesz musiał odpowiedzieć - czy jesteś Dawidkiem czy nie.

    Ja dziś dostałem o "karcie kredytowej prepaid".
    I to "wolnej od zajęć komorniczych".
    Ale bez imienia.
    Niby tylko 1 euro miesięcznie - ale rozliczanie w euro...

    Nie mówiąc o tym, że bez bik i bez zdolności kredytowej.
    I numer IBAN na wynagrodzenie, którego nie zabierze komornik.
    Tylko brać.

  • 3. Data: 2023-02-18 11:32:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Udzielasz kredytów?

    -----

  • 4. Data: 2023-02-18 21:55:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 18 lutego 2023 o 11:32:11 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Udzielasz kredytów?

    Ja nie, bo nie wziąłbym takiego wynalazku.
    Ale w sumie nieźle podsumowałeś.