  • 1. Data: 2023-02-12 19:16:09
    Temat: UWAGA wiesienkoDZIADY
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Zapłacicie więcej.
    Pod pretekstem drogiej obsługi gotówki zabulicie słono za nie używanie
    swoich ukochanych plastików. ;-)

    I co? nie ma darmowych obiadów ;-)

  • 2. Data: 2023-02-12 20:17:11
    Temat: Re: UWAGA wiesienkoDZIADY
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-12 o 19:16, _Master_ pisze:
    > Zapłacicie więcej.
    > Pod pretekstem drogiej obsługi gotówki zabulicie słono za nie używanie
    > swoich ukochanych plastików. ;-)
    >
    > I co? nie ma darmowych obiadów ;-)

    Przecież pisali Ci, że już za nie zapłaciłeś.

  • 3. Data: 2023-02-12 20:56:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-12 o 20:17, cef pisze:
    > że już za nie zapłaciłeś.

    jak mam zapłacić za nieużywanie karty której nie posiadam ;-)

    co za mameja... emeryt czy ułomny? cfel? ;-)

  • 4. Data: 2023-02-12 21:48:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-12 o 20:56, _Master_ pisze:

    > jak mam zapłacić za nieużywanie karty której nie posiadam ;-)
    >
    > co za mameja... emeryt czy ułomny? cfel? ;-)

    Niekoniecznie płacą Ci, którzy mają karty.
    Spłacasz jakiś tam kredyt czy masz jakiekolwiek opłaty w banku,
    to finansujesz wisienki innym.
    Nie rób z siebie durnia, bo pomyslę, że to nie Ty pisałeś
    ostatnio o tych niekumatych, którzy myślą, że nie płacą.

  • 5. Data: 2023-02-13 02:03:53
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 12 lut 2023 o 19:16, _Master_ pisze:

    > Zapłacicie więcej.
    > Pod pretekstem drogiej obsługi gotówki zabulicie słono za nie używanie
    > swoich ukochanych plastików. ;-)

    Płacę co miesiąc za używanie -- -50 pln w CA i do -50 pln w AB...
    [więc mleko mam za free?]
    Stać mnie na to!!! Ponoć w nowym GetOut można zapłacić
    nawet -100 pln miesięcznie...

    > I co? nie ma darmowych obiadów ;-)

    Są!

    https://youtu.be/rfL3O2HKgVU?t=492

    Jedno słowo 'nieużywanie' -- Twa znajomość polskiego języka pisanego
    poraża...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c

  • 6. Data: 2023-02-13 08:49:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-12 o 21:48, cef pisze:
    > Ty pisałeś
    > ostatnio o tych niekumatych, którzy myślą, że nie płacą.

    Ja jestem świadomy że płacę. Dlatego optymalizuję straty przez
    minimalizowanie kontaktu z produktami ;-)

    Za to ci co mają whoooj kart teraz będą likwidować albo słono BULIĆ

    Banki ŁOPATOLOGICZNIE im tłumaczą że nie ma darmowych obiadów. ;-)

  • 7. Data: 2023-02-13 16:04:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 13 lutego 2023 o 08:49:19 UTC+1 _Master_ napisał(a):
> [...]
    >
    > Za to ci co mają whoooj kart teraz będą likwidować albo słono BULIĆ
    >
    > Banki ŁOPATOLOGICZNIE im tłumaczą że nie ma darmowych obiadów.

    Jakie masz źródło tych rewelacji?
    Znów czegoś nie zrozumiałeś?
    Tak jak wisienkobrania - więc zapamietaj, karty, które się trzyma, są bezwarunkowo
    bezpłatne.
    A te, które dają wiśnie, wymagają spełnienia warunków - ale w zamian płacą.
    A gdy przestają płacić, likwiduje się je - po pierwsze żeby nie zawracały głowy, a po
    drugie że zwykle banki wymagają do promocji bycia "nowym klientem" - czyli niebycia
    klientem przez ostatni rok czy dwa.

  • 8. Data: 2023-02-14 09:21:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > które się trzyma, są bezwarunkowo bezpłatne.

    W tv grzmią od rana o zaostrzeniu restrykcji na cwaniaków ;-)

    a karty będą płatne jak się nie wykona operacji a wiesienkobranie nie
    spełnia tych wymogów

    BULISZ DZIADU ;-)

  • 9. Data: 2023-02-14 09:36:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-14 o 09:21, _Master_ pisze:

    > W tv grzmią od rana o zaostrzeniu restrykcji na cwaniaków ;-)
    >
    > a karty będą płatne jak się nie wykona operacji a wiesienkobranie nie
    > spełnia tych wymogów
    >
    > BULISZ DZIADU ;-)

    Ty to pewnie jesteś z gatunku tych, co wierzą
    w kredyt 0% - widać, że Cię wszyscy rolują.

  • 10. Data: 2023-02-14 09:43:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-14 o 09:36, cef pisze:

    > Ty to pewnie jesteś z gatunku tych, co wierzą
    > w kredyt 0% - widać, że Cię wszyscy rolują.

    Przecież napisałem że właśnie z powodu tej wiedzy staram się nie zadawać
    ze sztabami specjalistów z którymi wiem że PRZEGRAM.

    Mam politowanie dla tych co wierzą że ich ograli.