  • 1. Data: 2023-02-17 10:40:50
    Temat: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    "Gdyby frankowicz zdecydował się pójść do sądu, pozwać bank i zawalczyć
    o darmowy kredyt, mógłby to zrobić. Jednak w razie wygranej musiałby
    zapłacić 100 proc. podatku od kwoty, o którą się wzbogacił, czyli w
    uproszczeniu różnicy między wyrokiem sądu a ofertą banku" - pisze "PB""

    Pomijając skurwysyńswo takiego pomysłu...

    Nikt mi żadnej propozycji ugody nie składał.

    Nawet się dopytywałem. Bank stwierdził że nie zamierza składać.

    https://www.money.pl/banki/podatek-dla-frankowiczow-
    dojdzie-do-tego-ze-klienci-beda-bali-sie-podpisywac-
    z-bankami-umowy-6866880864094816a.html

  • 2. Data: 2023-02-17 11:23:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-02-17 o 10:40, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > https://www.money.pl/banki/podatek-dla-frankowiczow-
    dojdzie-do-tego-ze-klienci-beda-bali-sie-podpisywac-

    Gdzie ta 100% stawka podatku jest zapisana?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2023-02-17 17:30:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-17 o 11:23, Liwiusz pisze:
    > Gdzie ta 100% stawka podatku jest zapisana?

    W głowie bankstera który taki pomysł podsuwa prezydentowi aby zapisał go
    w projekcie ustawy.

    Myślisz że Duda sam to wymyślił? ;-)

  • 4. Data: 2023-02-17 19:45:31
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 lut 2023 o 10:40, _Master_ pisze:

    > Nikt mi żadnej propozycji ugody nie składał.

    Tak samo ze mną... Ja ich znam!

    > Nawet się dopytywałem. Bank stwierdził że nie zamierza składać.

    Nawet nie zamierzam pytać... Wiadomo z góry, że nie
    pójdą ze mną w tej sprawie na ***żadną*** ugodę!!!!

    Zaraz zaczną -- trzeba było umówić się z nami na jakiś kredyt... ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c

  • 5. Data: 2023-02-18 10:05:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Feb 2023 17:30:19 +0100, _Master_ wrote:

    > W głowie bankstera który taki pomysł podsuwa prezydentowi aby zapisał go
    > w projekcie ustawy.
    >
    > Myślisz że Duda sam to wymyślił? ;-)

    Byloby to ciekawe podsumowanie "pomocy frankowiczom" obiecywanej 8 lat
    temu.

    Ale ale - to na razie plotki. Nie wiadomo kto pracuje, nie wiadomo,
    czy Duda o tym w ogole cos wie.

    Niewątpliwie PiS by sie takie rozwiązanie podobalo - pieniadze by
    wrocily do "panstwowych" bankow, ale w formie "dokapitalizowania".
    Albo kredytu :-)

    Tylko ... 100% odstraszy klientow. 70 albo 50%.
    No chyba, ze chodzi o odstraszenie od nadmiernego wyciągania pieniedzy
    z bankow - a z uniewaznieniami kredytów juz sie pogodzili ...

    J.

  • 6. Data: 2023-02-18 10:09:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Feb 2023 19:45:31 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Tak samo ze mną... Ja ich znam!

    > Nawet nie zamierzam pytać... Wiadomo z góry, że nie
    > pójdą ze mną w tej sprawie na ***żadną*** ugodę!!!!
    >
    > Zaraz zaczną -- trzeba było umówić się z nami na jakiś kredyt... ;)

    Zaciągnąc kredyt na prowadzenie sprawy z bankiem? :-)

    Banki sie w koncu do ugód przekonają, bo jak sie praktyka sądowa
    ugruntuje, to po przegranym procesie zapłacą wiecej.

    No chyba, ze liczą na to, ze sie kredyty zdążą spłacic ... ale to
    przeciez nie zamyka drogi sądowej :-)

    A nawiasem mowiąc - znajomej rata kredytu wzrosla dwukrotnie.
    Wrobiona w Wibor :-)

    J.

  • 7. Data: 2023-02-18 10:46:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-18 o 10:05, J.F pisze:
    > Ale ale - to na razie plotki. Nie wiadomo kto pracuje, nie wiadomo,
    > czy Duda o tym w ogole cos wie.

    Zaraz.

    Podobno KNF wydał jakieś stanowisko że "banki pójdą z torbami"

    Gwiazdowski nazwał to stanowisko GŁUPAWYM ;-)

    https://www.youtube.com/watch?v=w63e0au1XjM

  • 8. Data: 2023-02-18 10:47:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-18 o 10:05, J.F pisze:
    > Niewątpliwie PiS by sie takie rozwiązanie podobalo - pieniadze by
    > wrocily do "panstwowych" bankow, ale w formie "dokapitalizowania".
    > Albo kredytu ?

    Jebać pis. To już jest SKURWYSYŃSTWO

  • 9. Data: 2023-02-18 10:55:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-18 o 10:09, J.F pisze:
    > A nawiasem mowiąc - znajomej rata kredytu wzrosla dwukrotnie.
    > Wrobiona w Wibor ?

    To nie jest NAWIASEM

    To trzeba głośno powtarzać.

    W Polsce panuje PATOLOGIA zmiennych stóp procentowych

    Panuje zwyczaj prywatyzowania zysków dla banksterki oraz nacjnalizowania
    strat tejże banksterki.

    Ja od wielu lat pisałem że widziały gały co podpisywały i żadnych ustaw
    frankowych czy innych nie potrzeba.

    Jak teraz wychodzi na moje to skurwensyny banksterskie tylnymi drzwiami
    podszepnęły pisiorom sposób na kaskę w postaci 100% podatku z moich
    pieniędzy które zgodnie z prawem i umowami mi się należą (mam kredyt
    frankowy)

    Oczywiście banksterka drze ryja że pójdą z torbami.

    Gwiazdowski nazwał takie stanowisko GŁUPAWYM

    https://www.youtube.com/watch?v=w63e0au1XjM

    Przyjebał też TSUE... Warto posłuchać ;-)

  • 10. Data: 2023-02-18 11:29:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Feb 2023 10:55:14 +0100, _Master_ wrote:

    > To nie jest NAWIASEM
    > To trzeba głośno powtarzać.
    >
    > W Polsce panuje PATOLOGIA zmiennych stĂłp procentowych

    Tylko w Polsce?

    > Panuje zwyczaj prywatyzowania zyskĂłw dla banksterki oraz nacjnalizowania
    > strat tejĹźe banksterki.

    No ale co proponujesz - stałe odsetki i nie bedzie nas stac na
    kredyty? Ryzyko przerzucone na deponentĂłw?
    Czy zerowe oprocentowanie depozytĂłw, a kto chce wiecej to zapraszamy
    do zakupu akcji banku lub funduszu hipotecznego ...

    > Ja od wielu lat pisałem że widziały gały co podpisywały i żadnych ustaw
    > frankowych czy innych nie potrzeba.

    Ja sie przychylam, ale czy o tym samym myslimy?

    Bo z drugiej strony, to zauważ, ze jakby o drobnostke poszło - ze
    banki kurs walut mogą ustalac same.
    Pazerne przy tym byly, ale to pare %, czy to powinno byc podstawą do
    uniewaznienia kredytu po 15 latach?

> [...]
    > frankowy)
    > Oczywiście banksterka drze ryja że pójdą z torbami.

    Jest to realne ryzyko.
    I kto wtedy ucierpi? Ja czy Ty ? Bo przeciez nie prezesi bankow :-)

    > Gwiazdowski nazwał takie stanowisko GŁUPAWYM
    > https://www.youtube.com/watch?v=w63e0au1XjM

    Ale uzasadnił?
    Bo nacisk na banki jest od paru lat - może już mają odpowiednie
    rezerwy i nie padną.
    Chyba ze ... frankowicze nie tylko kredyty unieważnią, ale
    odszkodowanie jeszcze wywalczą. Albo wejdą przedawnienia w
    rozliczenia..

    > Przyjebał też TSUE... Warto posłuchać ;-)

    TSUE byc moze sie należało.

    J.