  • 1. Data: 2004-07-28 15:09:09
    Temat: Rozszerzona sieć bezprowizyjnych bankomatów dla klientów BGŻ
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Od połowy lipca 2004 r. posiadacze kart Integrum Maestro, Maestro Maax oraz
    Maestro Business mogą wypłacać gotówkę bez prowizji w sieci liczącej już
    ponad 700 bankomatów.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6012

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-07-28 22:44:25
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    "Klienci BGŻ uzyskali dostęp do bezprowizyjnych wypłat w bankomatach: Banku Polskiej
    Spółdzielczości S.A"
    To faktycznie milowy krok w rozowju bankowości wiejskiej ;-)
    JaC

  • 3. Data: 2004-07-29 07:53:42
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]

    bankomatach: Banku Polskiej Spółdzielczości S.A"
    > To faktycznie milowy krok w rozowju bankowości wiejskiej ;-)

    Po pierwsze - pisz POD cytatem.

    Po drugie - jeśli to było ironiczne, to chyba nie masz pojęcia o czym
    piszesz. Chyba mylisz tu BGŻ z różnymi bankami spółdzielczymi. A jeśli
    rzeczywiście tak jest, to też chyba również nie masz pojęcia o czym
    piszesz, bo oferta "wiejskich" lokalnych BS-ów jest dużo lepiej
    dostosowana do "wiejskiego" klienta niż oferta banków "miejskich".
    Wyczuwam w Twoim poście jakieś negatywne uczucia pod adresem wsi.
    Lepiej skieruj je przeciw "wieśniakom", ale duchowym, nie
    geograficznym.

    A po trzecie - BGŻ jest może mało widoczny (i w sieci i w realu), ale
    swoim e-Integrum bije na głowę dużo bardziej rozreklamowane konta. A
    rozszerzenie sieci bezprowizyjnych bankomatów jest krokiem w bardzo
    dobrym kierunku i należy tylko czekac na nastepne podobne posunięcia.
    Ja bym się ucieszył, gdyby porozumieli się z SGB...

    Grzexs

  • 4. Data: 2004-07-29 08:47:48
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Grzexs dnia 2004-07-29 09:53 napisał(a) co następuje:
> [...]

    > rozszerzenie sieci bezprowizyjnych bankomatów jest krokiem w bardzo
    > dobrym kierunku i należy tylko czekac na nastepne podobne posunięcia.

    A po czwarte - wystarczy teraz sprawdzić listę MIEJSCOWOŚCI, w których
    można bezprowizyjnie wypłacić gotówkę. Może i bankomatów w dużych
    miastach nie jest zbyt wiele (w Krakowie 20), ale są raczej w dobrych
    lokalizacjach. W mieście rzadziej potrzebuję gotówki, a lokalizacja
    bankomatów banków spółdzielczych bije na głowę nawet PKO BP. Mało to
    było historii na grupie, w których ludzie zachwalali zalety VW i Fortisa
    - bo mogli wybierać bardzo szybko gotówkę w bankomacie banku
    spółdzielczego w małej letniskowej miejscowości, podczas gdy w kolejce
    do drugiego bankomatu - PKO BP - stał tłum ludzi?

    IMHO bardzo dobre posunięcie BGŻ.

    Marek