  • 1. Data: 2004-07-28 15:09:47
    Temat: cd. tajemnica bankowa
    Od: "zenmasz" <z...@w...pl>

    Witam !

    Przedstawiam wyjaśnienie PKO BP - w jaki sposób pieniądze z wypłaty wpłynęły
    na konto brata a nie moje. ( cd wątku z 10 VII)
    I jak się okazało jednak ma znaczenie nazwisko a niektóre wpłaty Eliksira
    są ręcznie wklepywane :)
    Nadawca środków - BPH SA błędnie wskazał rachunek odbiorcy co uniemożliwiło
    automatyczne zaksięgowanie. PKO mógł odesłać środki do BPH albo ustalic
    prawidłowy numer odbiorcy i tu księgować .
    Na nieszczęście wybrano drugą możliwość i ustalono ( błędnie) numer . Tak
    się tłumaczy , bardzo grzecznie zresztą, PKO BP.
    I tak pobory poszły na konto brata .

    Pozdrawiam
    zen

  • 2. Data: 2004-07-28 15:19:06
    Temat: Re: cd. tajemnica bankowa
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    zenmasz wrote:
> [...]
    > uniemożliwiło automatyczne zaksięgowanie. PKO mógł odesłać środki do
    > BPH albo ustalic prawidłowy numer odbiorcy i tu księgować .

    taki scenariusz obstawialem, tylko na ogól z pracy przelewaja na to samo konto i
    nikt go recznie nie wklepuje (zeby sie moc pomylic) tylko wyciagane jest
    automatycznie z komputera i nie widze powodu zeby pewnego dnia moglo byc bledne
    skoro wczesniej zawsze bylo poprawne.

    Ciekawe jest wiec tylko to dlaczego pracodawca wyslal na bledny numer
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-07-29 00:25:03
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 28 Jul 2004 17:19:06 +0200, na pl.biznes.banki, blad w wiadomości
    <news:ce8g63$gqr$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > skoro wczesniej zawsze bylo poprawne.
    >
    > Ciekawe jest wiec tylko to dlaczego pracodawca wyslal na bledny numer

    Rozwiązaniem zagadki jest zapewne magiczna data 1 lipca oraz literki PKO
    BP :)
    (ja ten temat też przerabiałem)

    --
    Pozdrowienia