  • 1. Data: 2004-07-28 14:53:58
    Temat: inteligo
    Od: "Bogusz" <b...@p...onet.pl>

    Nie działają inwestycje i ubezpieczenia. Tylko u mnie, czy ktoś też tak ma?
    Pozdrawiam
    Bogusz.

  • 2. Data: 2004-07-28 14:56:33
    Temat: Re: inteligo
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Bogusz said the following on 2004-07-28 16:53:

    > Nie działają inwestycje i ubezpieczenia. Tylko u mnie, czy ktoś też tak ma?
    > Pozdrawiam
    > Bogusz.

    Nie tylkko - u mnie 2 powyższe (i chyba tylko one) kończą się:
    ======================================
    W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW.
    W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW. Zaloguj
    się ponownie, a jeśli błąd powtórzy się, zadzwoń do konsultanta Inteligo
    pod numerem 0 800 121 121 lub (81) 535 67 89.
    ======================================
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-07-28 15:05:14
    Od: "Bogusz" <b...@p...onet.pl>

    Doczekałem sie rozmowy z konsultantem. Potwierdzili awarie.
    Bogusz.

  • 4. Data: 2004-07-28 15:33:41
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Bogusz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Doczekałem sie rozmowy z konsultantem. Potwierdzili awarie.

    Ale juz chyba usuneli, bo do inwestycji mam dostep.

    --
    JaKi