  • 1. Data: 2004-07-28 13:53:23
    Temat: Przesyłanie wynagrodzenia na dwa rózne konta
    Od: "zwyczajny" <k...@p...onet.pl>

    Witam pracuje w urzedzie gminy
    i chcialem by moje wynagrodzenie bylo przesylane
    po polowie na dwa rozne konta ze wzgledu na studia syna
    czy to mozliwe ?
    Podobno istnieje jakis przepis ze mozna tylko na jedno ?
    czy to bujda?

  • 2. Data: 2004-07-28 13:57:42
    Temat: Re: Przesyłanie wynagrodzenia na dwa rózne konta
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:ce8ba6$jqt$1@nemesis.news.tpi.pl:
> [...]
    > czy to mozliwe ?
    > Podobno istnieje jakis przepis ze mozna tylko na jedno ?

    bujda

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-07-28 14:02:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    zwyczajny wrote:
> [...]
    > czy to mozliwe ?
    > Podobno istnieje jakis przepis ze mozna tylko na jedno ?

    o przepisie nie slyszalem, ale dlaczego pracodawca ma ponosic koszt dodatkowego
    przelewu i na dodatek twojej pensji na obcy rachunek?
    Niestety, poostaje w swoim banku ustanowic zlecenie stale przelewu co miesiac
    jakiejs kwoty na rachunek syna - to jest normalne wyjscie :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-07-28 14:04:57
    Od: "BANKI.pl" <k...@s...pl>

> [...]
    > czy to mozliwe ?
    > Podobno istnieje jakis przepis ze mozna tylko na jedno ?

    Ustanawia Pan stale zlecenie na swoje drugie konto bankowe.
    Tam z Pana glownego konta trafia polowa wynagrodzenia co miesiac
    np 2 dni po wyplacie.
    To jest jedyne sensowne rozwiazanie.

    Pozdrawiamy
    Redakcja
    www.BANKI.pl

  • 5. Data: 2004-07-28 14:08:13
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > czy to mozliwe ?
    > Podobno istnieje jakis przepis ze mozna tylko na jedno ?

    bujda

  • 6. Data: 2004-07-28 14:39:19
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zwyczajny" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy to mozliwe ?
    > Podobno istnieje jakis przepis ze mozna tylko na jedno ?

    generalnie to możesz sobie złożyć w księgowości polecenie, żeby Ci ileś tam
    procent wynagrodzenia przekazywali na jedno a reszte na inne konta.
    ale jesli się strasznie stawiają, to pozostaje zrobić stałe zlecenie na to
    drugie konto:(

    Karolina

  • 7. Data: 2004-07-28 14:59:39
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 28 Jul 2004 15:53:23 +0200, "zwyczajny"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >czy to mozliwe ?
    >Podobno istnieje jakis przepis ze mozna tylko na jedno ?

    Eee, ja tak miałęm przez parę lat i nie było problemów.
    Ale może urząd oszczędza pieniądze i chce zaoszczędzić na przelewach.

  • 8. Data: 2004-07-28 17:25:08
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    zwyczajny wrote:
> [...]
    > czy to mozliwe ?
    > Podobno istnieje jakis przepis ze mozna tylko na jedno ?

    bujda... a wynika z tego, ze niewiele (jesli wogole jest jakis) programow
    kadrowych pozwala wpisac wiecej niz jedno konto, a o takich co by
    automatycznie rozbijaly przelew w odpowiednim stosunku to nigdy nie
    slyszalem... wiec po prostu dla wygody pan z kadr wcisneli ci ze jest
    przepis... w innym wypadku panie by musialy to robic recznie.

    jedyne i rozsadne wyjscie, to stale zlecenie w banku

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2004-07-29 05:51:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > czy to mozliwe ?
    > Podobno istnieje jakis przepis ze mozna tylko na jedno ?

    Pracodawca jest zobowiazany zaplacic TOBIE (a nie twojemu synowi).
    Przekazanie pieniedzy do syna do TWOJA sprawa.
    Nie mozesz zmusic pracodawcy do ponoszenia kosztow przelewu na rachunek
    twojego syna, a tym bardziej do obliczania ile sie synowi "nalezy".

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2004-07-29 08:09:03
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > kadrowych pozwala wpisac wiecej niz jedno konto, a o takich co by
    > automatycznie rozbijaly przelew w odpowiednim stosunku to nigdy nie

    [...]

    Oracle HRMS?

    \TM