  • 1. Data: 2021-04-01 19:29:11
    Temat: [Revolut] Doładowanie karty LN
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jako że infolinia milleniu tylko wprowadza w błąd a revolut nie posiadł
    wystarczającej znajomości języka polskiego (korzystają z translaotora) ;-)

    Proszę Was o pomoc

    Chciałbym doładować jak dotąd kortę Revolut zwykłym przelewem bankowym

    Ale zmienili siedzibę/nr rachunku na Litewski LN

    Mój bank chce za przelew Swift zagraniczny prowizję min. 20 zł

    Mogę zrobić przelew SEPA EUR (darmowy) ale w aplikacji revolut jest
    jasno napisane że teraz/zawsze przyjmują tylko SWIFT.

    Jak żyć? NIE... nie mam innej karty chcę doładowywać przelewem.

  • 2. Data: 2021-04-01 20:15:06
    Temat: Re: [Revolut] Doładowanie karty LN
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 1 kwietnia 2021 o 19:29:14 UTC+2 _Master_ napisał(a):

    > Jak żyć? NIE... nie mam innej karty chcę doładowywać przelewem.

    A jak do tej pory ładowaleś?

  • 3. Data: 2021-04-01 20:22:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-01-kwietnia-2021 o 20:15, Dawid Rutkowski pisze:

    > A jak do tej pory ładowaleś?

    Zwykłym przelewem ale numer konta 18 marca się zmienił (LT..........)

    Teraz muszę zrobić przelew zagraniczny na Litwę a to kosztuje (SWIFT)
    A przelew EUR SEPA jest darmowy ale Revolut go nie AKCEPTUJE

  • 4. Data: 2021-04-01 22:13:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 1 kwietnia 2021 o 20:22:23 UTC+2 _Master_ napisał(a):

    > Zwykłym przelewem ale numer konta 18 marca się zmienił (LT..........)
    >
    > Teraz muszę zrobić przelew zagraniczny na Litwę a to kosztuje (SWIFT)
    > A przelew EUR SEPA jest darmowy ale Revolut go nie AKCEPTUJE

    Musi akceptować, nie ma przebacz.
    Zrób test przelewem 1 euro (albo 1 euro-centa ;)
    Jak nie przyjmą, kij im w oko, zamów sobie curve (najlepiej z mojego polecenia, kod
    DEKHX).
    Ew. N26.

  • 5. Data: 2021-04-01 22:34:59
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 01.04.2021 o 20:22, _Master_ napisał(a):

    > Zwykłym przelewem ale numer konta 18 marca się zmienił (LT..........)
    >
    > Teraz muszę zrobić przelew zagraniczny na Litwę a to kosztuje (SWIFT)
    > A przelew EUR SEPA jest darmowy ale Revolut go nie AKCEPTUJE
    Na 100% Revolut akceptuje przelew SEPA w euro. Sam sprawdzałem.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 6. Data: 2021-04-01 23:21:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 1 kwietnia 2021 o 22:13:16 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Musi akceptować, nie ma przebacz.
    > Zrób test przelewem 1 euro (albo 1 euro-centa ;)

    Tylko większych sum nie przelewaj SEPA z konta złotówkowego, bo zapłacisz milkowi 3%.
    Nie rób też przelewu z konta złotówkowego na konto EUR w milku.
    milek chyba niestety nie ma swojego kantoru.

    A nie masz milkowej debetówki nawet?
    Byłoby najtaniej/najłatwiej/najszybciej.

    Ciekawe swoją drogą, czy rewolwer naprawdę polikwidował te konta w DNB, czy może
    tylko pochował?
    Przelej złotówkę na to stare konto, może dojdzie.

    Bo płacić 3% milkowi jest bez sensu, żeby potem jeszcze rewolwerem płacić.
    Lepsza już kredytówka mc world santandera - też ok. 3%, darmowa przy 10 pyk/mc - albo
    kredytówka visa getout - 0%, darmowa za 5 pyk/mc.

    Albo "wielowalutowe" debetówki - kantor aliora, citi, mBąk, żubr.

  • 7. Data: 2021-04-02 00:31:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:606602e8$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Mogę zrobić przelew SEPA EUR (darmowy) ale w aplikacji revolut jest
    > jasno napisane że teraz/zawsze przyjmują tylko SWIFT.

    How do I transfer money to my Revolut account from another bank
    account?

    Adding EUR: Your unique IBAN, along with the BIC REVOGB21, can be used
    both for a SEPA and a SWIFT payment. If you add money from a European
    bank account, it will most likely be a SEPA payment.

    https://www.revolut.com/help/adding-money/with-bank-
    transfer/how-do-i-
    transfer-money-to-my-revolut-account-from-another-ba
    nk-account

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 8. Data: 2021-04-02 07:36:58
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > Zrób test przelewem 1 euro (albo 1 euro-centa ;)
    > Jak nie przyjmą, kij im w oko, zamów sobie curve (najlepiej z mojego polecenia, kod

    Ale co mu da Curva :D
    - przecież do niej musi "podpiąć" inną kartę a pisał że ich nie ma ;)

    Pozdro

  • 9. Data: 2021-04-02 09:39:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 2 kwietnia 2021 o 07:37:09 UTC+2 Waldek napisał(a):

    > Ale co mu da Curva :D
    > - przecież do niej musi "podpiąć" inną kartę a pisał że ich nie ma ;)

    Hmmm, z jakiegoś powodu sądziłem, że milkową debetówkę ma.
    Ale to jest typ fundamentalisty - "w imię zasad" utrudni sobie życie, ale będzie też
    kombinował, jak te swoje "zasady" obejść...

  • 10. Data: 2021-04-02 09:43:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 2 kwietnia 2021 o 00:25:12 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > https://www.revolut.com/help/adding-money/with-bank-
    transfer/how-do-i-
    > transfer-money-to-my-revolut-account-from-another-ba

    Trochę to nieświeżo pachnie, szczególnie ten BIC, w świetle informacji o zmianie
    rachunków na litewskie (tam rewolwer ma swój bank).
    Ale może te litewskie rachunki to nowa, ale DODATKOWA względem poprzednich metoda - a
    nie nowa i wyłączna (tzn. przelewowa, bo karty pewnie po staremu).