  • 51. Data: 2021-04-07 17:23:56
    Temat: Re: A jednak DOSZŁO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 kwietnia 2021 o 16:58:02 UTC+2 J.F. napisał(a):
    > Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    l...

    > Czekaj czekaj ... SEPA chyba nie powinno isc dlugo ?

    SEPA darmowe - czyli "pilne" - dochodzą D+1, pod warunkiem że są wysłane w D do
    godziny granicznej (zależy od banku, w najlepszych do 17, w innych bywa, że 15, bywa
    że 13).
    W D - ale też pod warunkiem, że wysłane do godziny granicznej - dochodzą SEPA
    "ekspres", dodatkowo płatne.
    W banku odbiorcy powinny być zaksięgowane do końca dnia, w którym doszły.

    A natychmiast dochodzą przelewy TARGET - to taki odpowiednik SORBNET.
    Oczywiście TARGET jest drogi i ogólnie rzadko dostępny w ogóle dla fizoli.

    Ile dla zeda to jest "długo" to już sam go zapytaj ;P

  • 52. Data: 2021-04-07 18:29:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-kwietnia-2021 o 14:53, Dawid Rutkowski pisze:
    > gdzie chodzić w celu załatwiania rzeczy niemożliwych ;>

    Bo nie wiem czy sobie jaja robisz.

    O zamianę starego konta na 360 pytałem przy okienku od kilku lat od
    kiedy weszło.
    Nie dało się bez zmiany numeru konta.

    Dzisiaj się dało. Lublin Spółdzielczości Pracy.

  • 53. Data: 2021-04-07 18:32:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
> [...]

    >dochodzą SEPA "ekspres", dodatkowo płatne.
    >W banku odbiorcy powinny być zaksięgowane do końca dnia, w którym

    [...]

    >Ile dla zeda to jest "długo" to już sam go zapytaj ;P

    No tak, swieta byly, D sie moglo wydluzyc.

    J.

  • 54. Data: 2021-04-07 18:41:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-kwietnia-2021 o 16:14, Dawid Rutkowski pisze:
    > no chyba że chciałeś gotówkę z kasy, a nie przelew na konto

    Twoja GOTÓWKA leży na koncie? ;-)

  • 55. Data: 2021-04-08 19:35:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:b7fa5fc0-a741-4069-9168-547701472dcan@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Widać prawdziwe jest przysłowie "chytry dwa razy traci"

    traci czy płaci? :)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 56. Data: 2021-04-08 22:07:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-08 o 19:35, PiteR pisze:
    > in <news:b7fa5fc0-a741-4069-9168-547701472dcan@googlegr
    oups.com>

    > traci czy płaci? :)

    Chytry się bogaci, często kosztem innych ludzi i żyje sobie z dnia na
    dzień coraz lepiej. Mam takich znajomych jeszcze z lat dzieciństwa.

    --
    animka

  • 57. Data: 2021-04-08 23:50:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> writes:

    > Chytry się bogaci, często kosztem innych ludzi i żyje sobie z dnia na
    > dzień coraz lepiej. Mam takich znajomych jeszcze z lat dzieciństwa.

    W Egipcie zabierali kosztowności do grobu, ale teraz już się tego raczej
    nie praktykuje.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 58. Data: 2021-04-09 10:13:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-08-kwietnia-2021 o 22:07, Animka pisze:
    Mam takich znajomych jeszcze z lat dzieciństwa.

    Żydzi? ;-)

  • 59. Data: 2021-04-11 02:02:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > W Egipcie zabierali kosztowności do grobu, ale teraz już się tego raczej
    > nie praktykuje.

    No i dobrze, przynajmniej rodzinie zostawią. Po co ma to się marnować,
    zresztą groby okradają.

    --
    animka