  • 11. Data: 2021-04-02 10:16:31
    Temat: Re: [Revolut] Doładowanie karty LN
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-01-kwietnia-2021 o 23:21, Dawid Rutkowski pisze:
    > A nie masz milkowej debetówki nawet?
    > Byłoby najtaniej/najłatwiej/najszybciej.

    Revolut był jedyną i wystarczającą kartą do życia. Dlaczego to zmieniać?
    Bo bankom to nie pasuje? ;)

    > Ciekawe swoją drogą, czy rewolwer naprawdę polikwidował te konta w DNB, czy może
    tylko pochował?
    > Przelej złotówkę na to stare konto, może dojdzie.

    Zwrot tylko tak głupio opisany że to ja ZWRACAM Reviltowi

    Już opierdoliłem Mille że mają bajzel w systemie

    > Albo "wielowalutowe" debetówki - kantor aliora, citi, mBąk, żubr.

    Niech chcę mieć tyle kont/kart bo to zaśmieca środowisko plastikiem ;-)

  • 12. Data: 2021-04-02 10:21:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-02-kwietnia-2021 o 09:39, Dawid Rutkowski pisze:

    > Ale to jest typ fundamentalisty -
    Mam stare konto w mille rodzinne.
    Mam polecenia zapłaty, hipotekę i kartę Revolut (miałem działającą)

    Kilka lat to pięknie działało

    Każdy zbiera swoje "wisienki".
    Ja oszczędzam dzięki temu kilka a może nawet kilkanaście procent na
    wydatkach. Nie czuję życiowych utrudnień.
    Nawet blikiem zacząłem płacić.
    Po co mi karta w mille?

    Kto ma lepszy wynik? ;-)

  • 13. Data: 2021-04-02 12:32:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 2 kwietnia 2021 o 10:16:33 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Revolut był jedyną i wystarczającą kartą do życia. Dlaczego to zmieniać?
    > Bo bankom to nie pasuje? ;)

    Populistycznie i "tyż prawdowo" w pewnym sensie masz rację - bo akurat przestało się
    to podobać rewolwerowi, ale to dlatego, że stał się bankiem (przynajmniej w UE
    pobrexitowej, bo w UK pewnie jest po staremu).
    Widać wszystko psieje - i też możesz mieć część racji w tym, że w ogóle nie trzeba
    było wchodzić w rewolwera, bo i tak się popsuje.
    Ja jednak wolę korzystać, póki są dobre warunki - a jak się popsują, zamykam bez
    żalu.

    > Zwrot tylko tak głupio opisany że to ja ZWRACAM Reviltowi
    >
    > Już opierdoliłem Mille że mają bajzel w systemie

    O, ciekawe, wklej opis tego przelewu zwrotnego. Oraz odpowiedź milka.

    > Niech chcę mieć tyle kont/kart bo to zaśmieca środowisko plastikiem ;-)

    Wystarczy jedna - dałem kilka przykładów, bo może który się bardzo podoba - albo z
    którymś masz na pieńku.
    Na jedną kartę się skusiłeś - więc niech zostanie jedna.
    Rewolwer jest w Twoim układzie póki co bezużyteczny - nie ma sensu robić SEPA z
    milka, chyba że euro na przelew kupisz sobie w kantorze i wpłacisz w kasie na konto
    EUR (w milku _chyba_ darmowe) - nawet w "stacjonarnym" kantorze będzie zwykle taniej
    niż te 3% (a może i więcej), które zdziera milek przy wynianie walut.
    Wygląda na to, że póki rewolwer nie skończy "paszportować" licencji do Polski, nie
    będzie można przelewem za darmo zasilać złotówkami - potrzebny jest jakiś kantor do
    wymiany na euro.
    Najlepszy jest w aliorze (można założyć weryfikacją przelewem) - a że za darmo dają
    kartę wielowalutową i mają kursy zbliżone do rewolwera, to po co się dalej rewolwerem
    bawić?

    Ale rób, jak chcesz, nikt nie broni dopłacać.
    Prosisz o pomoc, więc odpowiadam dobrą radą.
    Na fundamentalizm i urojenia jednak nie poradzę - ja wolę oszczędzać (przez brak
    niepotrzebnych wydatków) używając mózgu, mimo posiadania w kieszeni kart - a realnie
    zarabiać na posiadanych darmowych kartach - np. wczoraj dostałem w santanderze 2%
    moneybacku na 4 miesiące za niezamykanie KK.

  • 14. Data: 2021-04-02 21:17:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-02-kwietnia-2021 o 12:32, Dawid Rutkowski pisze:
    > O, ciekawe, wklej opis tego przelewu zwrotnego. Oraz odpowiedź milka.

    Odpowiedzi jeszcze nie ma

    Po prostu zamienione miejscami numery kont. Dla mnie to BURDEL ;=)

    > Na fundamentalizm i urojenia jednak nie poradzę -

    Dzięki za rady.

    hahaha ;-) Ja to jeszcze nic

    Ostatnio na OLX wysyp ofert dostawy za pobraniem bo "nie mam konta i
    wolę pocztą dostać kasę w łapę od listonosza ;-)

    Co Ty na to powiesz? Bezmózgie OSZOŁOMSTWO? ;-)

    PS. karta w mille na moim starym koncie (które ma swoje zalety
    darmowości) kosztuje 3 albo 5 zł na miesiąc.

    A Revolut miałem ZA DARMO

    Każdy oszczędza jak LUBI

  • 15. Data: 2021-04-03 10:10:12
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2021-04-01 o 19:29, _Master_ pisze:
    > Jako że infolinia milleniu tylko wprowadza w błąd a revolut nie posiadł
    > wystarczającej znajomości języka polskiego (korzystają z translaotora) ;-)
    >
    > Proszę Was o pomoc
    >
    > Chciałbym doładować jak dotąd kortę Revolut zwykłym przelewem bankowym

    Zdecyduj czego chcesz - doładować w R. subkonto w PLN czy w EUR.

    > Ale zmienili siedzibę/nr rachunku na Litewski LN

    Nie zmienili.
    Do 18.03.2021 były dwa numery rachunków
    - polski do przelewów PLN
    - litewski do pozostałych walut
    Teraz zniknął ten polski nr.
    Bank, który im obsługiwał polskie konta wycofuje się z naszego rynku i
    im tą usługę wymówił.
    Pisali o tym do wszystkich swoich klientów ze 2 czy 3 miesiące temu.
    Były komunikaty w apce i maile do klientów więcej niż raz.

    > Mój bank chce za przelew Swift zagranicy prowizję min. 20 zł
    >
    > Mogę zrobić przelew SEPA EUR (darmowy) ale w aplikacji revolut jest
    > jasno napisane że teraz/zawsze przyjmują tylko SWIFT.
    >
    > Jak żyć? NIE... nie mam innej karty chcę doładowywać przelewem.

    Jest jasno napisane tylko czytać nie umiesz.
    Przelew SEPA to JEST przelew SWIFT.
    Można normalnie przelewać SEPA EUR, sprawdzałem na Citi, Alior kantor i
    Getin - w obie strony.

    W złotówkach na razie nie ma innej metody jak bezpłatnie kartą albo
    płatne przelewy z naszych banków.
    R. obiecuje poprawę, ale terminu nie podaje.
    Weź sobie jakąś bezpłatną debetówkę i tyle.
    Np. Alior Kantor ma bezpłatną wielowalutową pod warunkiem jednej
    transakcji - przelewasz PLN Mille-> AK i doładowujesz R. debetówką.

    Sławek

  • 16. Data: 2021-04-03 13:41:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-03-kwietnia-2021 o 10:10, Slavekk pisze:
    > Weź sobie jakąś bezpłatną debetówkę i tyle.

    Właśnie zostałem oszukany przez pracowniczkę banku że moja karta
    debetowa będzie darmowa jeśli mam na koncie 5 tysi.

    NIE będzie darmowa. Trzeba było wybrać MasterCard a nie Visę.

    Jak ja mam ufać bankom? JAK?

  • 17. Data: 2021-04-03 14:15:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 3 kwietnia 2021 o 13:41:04 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Właśnie zostałem oszukany przez pracowniczkę banku że moja karta
    > debetowa będzie darmowa jeśli mam na koncie 5 tysi.
    >
    > NIE będzie darmowa. Trzeba było wybrać MasterCard a nie Visę.
    >
    > Jak ja mam ufać bankom? JAK?

    Lepiej spytaj się sam siebie, ile razy jeszcze musisz wyjśc na durnia, zanim
    zrozumiesz, że najpierw trzeba spytać na grupie?
    Ale to jest chyba nieuleczalny stan umysłu - gadanie/pisanie sobie, a myślenie
    wyłączone.

    Moja debetówka z kantoru aliora jest darmowa, Twoja pewnie nie będzie, sa tacy na
    świecie pechowcy.

  • 18. Data: 2021-04-03 14:27:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Przed pójściem do banku przeanalizowałem regulaminy i przepytałem dwóch
    konsultantów na czacie.
    Pani jednak stwierdziła że mam stare konto i pewien drobny druczek
    dotyczy też KARTY

    NIE DOTYCZY!

    PS. Mark twierdzi że:
    "Na 100% Revolut akceptuje przelew SEPA w euro. Sam sprawdzałem." ;-)

  • 19. Data: 2021-04-03 14:50:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    _Master_ <M...@...pl> writes:

    [...]
    > Jak ja mam ufać bankom? JAK?

    A kto mówi że masz ufać bankom?

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 20. Data: 2021-04-03 15:11:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I mnie nieufność jest wprost proporcjonalna do ilości produktów
    kupionych u takiego kontrahenta.

    A u Ciebie? ;-)