  • Data: 2002-04-23 18:15:37
    Temat: Re: zapłacić citkowi?
    Od: "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 10 dni temu złożyłem dyspozycję zamknięcia rachunku KK w Citi. Spłaciłem
    > zadłuzenie i myslałem , że juz wszystko jest OK. A dzisiaj dostałem
    info, że
    > muszę zapłacić jeszcze 6,50 za pakiet bezpieczeństwa ( dzisiaj Citi
    drukuje mi
    > wysiąg transakcji) I co mam zrobić? Rezygnując z karty pytałem wyraźnie
    czy mam
    > zapłacić za pakiet bezpieczeństwa, lecz wtedy panienka opłaty tej mi nie
    > doliczyła. Dzięki za rady i pozdrawiam. Grzesiek

    Nic bym nie placil. Ostatecznie rozliczales sie w banku. Teraz juz cie nie
    obowiazuja oplaty, bo nie masz juz umowy. Ich problem jesli nie wiedzieli
    jak rozliczyc i kiedy - ich problemem jest takze niedoszkolony personel,
    za ktory odpowiada kierownik, za ktorego odpowiada dyrektor, itp. Ich
    blad - ich konsekwencje. Ja prowadze
    dzialalnosc na wlasny rachunek i za swoje bledy odpowiadam finansowo.
    Bankow takze to powinno dotyczyc. Ponadto banki sa za bogate - my jestesmy
    biedniejsi wiec na biednego nie trafilo. Do komornika cie nie podadza, bo
    to za mala kwota. Zabierz kogos na gofry za te 6 zl albo wypij 1,5 litra
    piwa za zdrowie banku.
    Sprawdz takze czy nie dostales kwitka ze umowa sie zakonczyla i
    rozliczyles sie z bankiem - wowczas moga ci nadmuchac.

    Dzis Weiss pytal sie co zrobic gdy supermarket nie chce sprzedac towaru po
    oferowanej na polce cenie (niby promocja, a przy kasie okazuje sie, ze sie
    "pomylili" i cena jest wyzsza). Oczywiscie prawo nakazuje sprzedac po
    nizszej cenie ale w sklepie nie mozna nic zrobic - mozna poskarzyc sie
    (P)IH ale takich skarg leza tam tysiace. Mimo, ze sklep odpowiada za swoje
    bledy i musi sprzedac ale jesli kasjerka (kierownik, itp.) sie uprze to
    nic nie zrobisz - mozesz oczywiscie nie kupic. Oni w tym przypadku rozdaja
    karty. W przypadku twojej sytuacji z bankiem rozdajesz ty (ale
    satysfakcja - 6 zl :)
    Efekt jednak ten sam. Nie bedzie mial najprawdopodobniej dalszego ciagu,
    bo to za male kwoty.

    BTW. Czy w sklepie nie mozna wezwac policji i oskarzyc sklepu o
    wyludzenie? Jest to tym bardziej zasadne, że gdy zaczniesz sie spierac, to
    ochroniarze supermarketu cie pobija - nie zrobia tego w obecnosci policji.
    Dobrze kombinuję?
    Aha - przy policjancie mozesz do woli uprzykrzac zycie kierownikowi sklepu
    i odstraszac klientow, czego zapewne sklep sobie nie zyczy i moze
    skapitulowac.
    Akurat w przypadku "sprawy Weissa" chodzilo o prawie 4-rokrotne
    zwiekszenie ceny piwa, a chlopaki chcieli kupic duzo, wiec bylo o co
    walczyc - niestety zrezygnowali. Chodzilo o Auchan.

    Leszek
    Aby odpowiedziec usun ns z mojego adresu