  • Data: 2002-04-24 08:43:43
    Temat: Re: zapłacić citkowi?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> writes:

    > Dzis Weiss pytal sie co zrobic gdy supermarket nie chce sprzedac
    > towaru po oferowanej na polce cenie (niby promocja, a przy kasie
    > okazuje sie, ze sie "pomylili" i cena jest wyzsza). Oczywiscie prawo
    > nakazuje sprzedac po nizszej cenie ale w sklepie nie mozna nic
    > zrobic - mozna poskarzyc sie (P)IH ale takich skarg leza tam
    > tysiace. Mimo, ze sklep odpowiada za swoje bledy i musi sprzedac ale
    > jesli kasjerka (kierownik, itp.) sie uprze to nic nie zrobisz -
    > mozesz oczywiscie nie kupic.

    Ja tam nie mialem problemu. Kupowalem odkurzacz - na polce wisialo
    697, w kasie wybilo 899. Powiedzialem, ze tak to nie ma, kasjerka
    wezwala jedna osobe, ta druga, ta trzecia, poczekalismy na czwarta i
    ta czwarta mi 202 zlote oddala bez zadnago marudzenia. Nikt nie
    probowal mowic czegos w rodzaju "nie sprzedamy po nizszej cenie",
    tylko ci nizsi ranga nie byli uprawnieni do takich zwrotow. No i
    procedura dosc idiotyczna - w POSie kasowym zaplacilem 899, a w drugim
    POSie dostalem zwrot...

    MJ