eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwakacje kredytowe - po zawieszeniu kolejna rata wyższa - dlaczego? › Re: wakacje kredytowe - po zawieszeniu kolejna rata wyższa - dlaczego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!ne
    ws.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer
    02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 5 Aug 2022 16:56:17 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.12.0
    Subject: Re: wakacje kredytowe - po zawieszeniu kolejna rata wyższa - dlaczego?
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <62e8a77a$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
    <62e8eb31$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <62e906a0$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <62ea68e7$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ea9a55$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <62eaac3d$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert_DF <k...@r...pl>
    In-Reply-To: <62eaac3d$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <62ed2f91$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 85.221.131.132
    X-Trace: 1659711378 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 484 85.221.131.132:27788
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2043
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:664391
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03.08.2022 o 19:11, notveryoldman pisze:

    > Pojawiło się nawet w sieci: "PKO BP: - U niewielkiej grupy klientów
    > zidentyfikowaliśmy utrudnienia w prezentacji raty po okresie
    > skorzystania z wakacji kredytowych. Prezentacja przyszłych rat w
    > serwisie transakcyjnym iPKO i aplikacji mobilnej IKO jest na bieżąco
    > korygowana i nie wpływa na prawidłową obsługę umowy. Aktualny
    > harmonogram klient otrzyma po zakończeniu wakacji kredytowych."
    >
    > Niezłe wyjaśnienie: utrudnienia w prezentacji raty :-)
    >
    już temat znany, były błędy ale je poprawiają, w ING i BNP też

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1