eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwakacje kredytowe - po zawieszeniu kolejna rata wyższa - dlaczego? › Re: wakacje kredytowe - po zawieszeniu kolejna rata wyĹźsza - dlaczego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: wakacje kredytowe - po zawieszeniu kolejna rata wyĹźsza - dlaczego?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <62e8a77a$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
    <62e8eb31$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <62e906a0$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <62ea68e7$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ea9a55$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <62eaac3d$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 8 Aug 2022 12:00:00 +0200
    Message-ID: <1iohjhpjgzaox$.7213g8mbj6o6.dlg@40tude.net>
    Lines: 20
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.181.2
    X-Trace: 1659952802 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 497 83.4.181.2:53154
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1996
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:664405
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 3 Aug 2022 19:11:23 +0200, notveryoldman wrote:
    > W dniu 2022-08-03 o 17:55, Robert_DF pisze:
    >> było jakieś wyjaśnienie?
    >>
    > Pojawiło się nawet w sieci: "PKO BP: - U niewielkiej grupy klientów
    > zidentyfikowaliśmy utrudnienia w prezentacji raty po okresie
    > skorzystania z wakacji kredytowych. Prezentacja przyszłych rat w
    > serwisie transakcyjnym iPKO i aplikacji mobilnej IKO jest na bieżąco
    > korygowana i nie wpływa na prawidłową obsługę umowy. Aktualny
    > harmonogram klient otrzyma po zakończeniu wakacji kredytowych."
    >
    > Niezłe wyjaśnienie: utrudnienia w prezentacji raty :-)

    A jak sobie poradzą w przyszlym roku?
    Bo tych "zakonczonych wakacji" bedzie wtedy wiecej, a jak sie zlozą z
    aktualizacja WIBOR, to ciekawe kiedy klient sie dowie, ile ma zaplacic
    :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1