  • Data: 2013-10-10 22:27:41
    Temat: Re: w Biedronce można już zapłacić telefonem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    woobe wrote:

    > Ściągasz apkę PeoPay, zakładasz konto (czyli postępujesz zgodnie z instrukcjami na
    ekranie) i doładowujesz konto (bo to pre-paid). Idziesz do Biedronki, przy kasie
    informujesz, że płacisz telefonem. Pokazujesz kasjerce wygenerowany numer, ona
    wpisuje go do kasy, na telefonie wyświetla ci się kwota transakcji i prośba o PIN.
    Podajesz PIN i gotowe.
    > W zasadzie tak samo jak w IKO.

    Za duzo kroków i za skomplikowane.