  • Data: 2013-10-15 07:29:50
    Temat: Re: w Biedronce można już zapłacić telefonem
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Oct 2013 08:57:52 -0500, witek napisał(a):

    > to juz bym zrobil to tak, ze pani skanuje kod kreskowy wyswietlony na
    > telefonie, np jako jeden z produktów, a ty na koncu go tylko
    > zatwierdzasz.
    >
    > Przy mniejszych kwotach z tego zatwierdzania tez mozna zrezygnowac.
    > Po prostu przygotowujesz kod kreskowy i dajesz go pani do zeskanowania i
    > wychodzisz.

    Zauważ, że czytniki w kasach są montowane na stałe, więc nie dość, że
    musiałbyś Pani oddać telefon, co według mnie nie powinno mieć miejsca,
    tak samo zresztą jak z kartami, to jeszcze kod musiałby się szybko
    skanować. Z racji całej gamy telefonów i ich różnych wyświetlaczy oraz
    różnych ustawień poziomu świecenia, naklejonych foli ochronnych itd itp
    mamy niezły misz-masz i raczej potencjalne problemy. IMO to już lepiej
    podyktować Pani ten kod albo jak się technologia rozwinie podać go np.
    przez NFC.

    --
    xbartx