  • Data: 2016-03-13 14:22:14
    Temat: Re: upaństwowienie komorniczenia
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Bzdura. Podobnie jak cała reszta, łącznie z tym "zaprzyjaźnionym
    > komornikiem", tak jakby tylko "zaprzyjaźnienie się z komornikiem"
    > umożliwiało prowadzenie sprawnej egzekucji...

    Też myślałem, że takie rzeczy są niemożliwe, dopóki nie dostałem pewnego
    pięknego dnia listu od komornika.
    Parę lat wcześniej nie przyjąłem mandatu od straży miejskiej na kwotę
    ok. 150 zł. Strażnik poinformował mnie, że w takim razie sprawa pójdzie
    do sądu. Uważałem, że w sądzie udowodnię swoją niewinność. Jak się potem
    okazało - sąd się odbył, tylko że bez potrzeby zawiadamiania mnie i
    migusiem do komornika. Koszty komornicze przewyższyły wartość mandatu
    kilkukrotnie - za wysłanie szablonowego listu policzył sobie kilkaset
    zł. List od komornika, to było pierwsze pismo, jakie otrzymałem w tej
    sprawie.